  • 1. Data: 2009-09-24 13:08:17
    Temat: Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?
    Od: bm <b...@g...com>

    Uszanowanie,
    poszukuje jakichś, najlepiej rodzimych firm - które szyją coś na moto.

    polecilibyście coś ?

    wymagania:
    BEZ UDZIWNIEŃ (frendzelków, napisów, cekinów, świecidełek itp
    cudaków)
    pełen ascetyzm - o :]

    i w jakiejś takiej zjadliwej cenie - do 1000 abo i mniej...

    bm

  • 2. Data: 2009-09-24 14:30:52
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 24 Wrz, 15:08, bm <b...@g...com> wrote:
    > Uszanowanie,
    > poszukuje jakichś, najlepiej rodzimych firm - które szyją coś na moto.

    tarbor

    krzychut

  • 3. Data: 2009-09-24 16:31:14
    Od: fimek <f...@u...to.wp.pl>

    > tarbor
    >
    > krzychut

    Tez tarbor :)

    Ja kupilem swoja za w sumie 820zl (w tym doplata za wykonanie ze skory
    wolowej - 100zl i jeszcze 30zl za pomiary i dopasowanie do mojej figury).
    Bardzo sobie chwale - jest gruba, ma protektory na lokciach i barkach,
    wbudowany pas nerkowy i zapinana jest pod szyja.

    pozdro,
    --
    Fimek
    chwilowo bez motóra,

  • 4. Data: 2009-09-24 18:37:29
    Od: "Kamado" <k...@p...fm>

    cobra-motor
    http://cobra-motor.com/

  • 5. Data: 2009-09-26 18:27:21
    Od: Ru <c...@g...com>

    Tez Tarbor polecam - z racji tego ze jestem troche niewymiarowy, bez
    problemu zostaly mi uszyte spodnie i kurtka zgodnie z moimi wymiarami
    - taki wzor jak sobie wybralem, i nawet jakos strasznie dlugo na to
    nie czekalem. Wiec nic tylko polecic, jak kiedys bede musial cos
    jeszcze dla siebie czy plecaczka kupic to tez zrobie to raczej u
    nich :)

  • 6. Data: 2009-09-27 15:46:51
    Od: "PiotrNaCieniu" <p...@g...com>

    Ja polecam Ci Halvarsson'sa. Ja tez szukalem u rodzimych ale jakos takos nie
    pasowala mi ich jakosc. Tu trafilem taka, ktora po zalozeniu czulem, ze pasi
    jak ulal. Ja coprawda dalem 1200, ale gdybym byl o rozmiar mniejszy to
    trafilbym podobna z zeszlorocznej kolekcji ponizej 800... moze Tobie cos
    podejdzie?

    www.halvarssons.pl lub www.kobi-sklep.pl

    Pozdr
    Piotr

    a.googlegroups.com...

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    wirusow 4462 (20090927) __________

  • 7. Data: 2009-09-28 07:22:07
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

[...]

    --------

    Ja mam dwie kurtki
    texa Uvex X-ride. Genialna kurtka z wieloma wywietrznikami, bez udziwnień,
    na ramionach nubuk, reszta cordura. Podszewka wypinana z sympatexem
    (cieniutka). Jak chcesz jeździć w chłodne dni to potrzebujesz osobny
    polar/sweter etc. Dałem za nią niecały 1000zł i jestem mega zadowolony.
    skóra BMW Atlantis 3. Kupiłem używaną bo na nową za 3500pln to mnie nie
    stać. Skóra jak to skóra - w lecie za gorąca, a jak się chłodniej zrobi to
    za zimna. Niemniej jakość wykończenia, materiały i krój są na najwyższym
    poziomie. Wygląda świetnie. Do lansowania genialny wybór.

    Wojtek

  • 8. Data: 2009-09-28 19:03:53
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Skóra jak to skóra - w lecie za gorąca, a jak się chłodniej zrobi to
    > za zimna.

    A po ewentualnym szlifie to jedyne co zostaje z calosci. gdy wszelkie
    texy stanowia juz tylko postrzepione wspomnienie. Jak skora moze byc za
    zimna ? Nie masz podszewki ? :)\

    pozdrawiam, Leszek

  • 9. Data: 2009-09-28 20:30:23
    Od: n...@s...com

    On Mon, 28 Sep 2009 21:03:53 +0200, "cpt. Nemo"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    >A po ewentualnym szlifie to jedyne co zostaje z calosci. gdy wszelkie
    >texy stanowia juz tylko postrzepione wspomnienie.

    pieprzysz.

    >Jak skora moze byc za zimna ?

    np mokra

    > Nie masz podszewki ? :)\

    mokrej

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 10. Data: 2009-09-28 23:39:34
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 28 Sep 2009 21:03:53 +0200, cpt. Nemo <c...@p...onet.pl>
    wrote:

    [...]
    > A po ewentualnym szlifie to jedyne co zostaje z calosci. gdy wszelkie
    > texy stanowia juz tylko postrzepione wspomnienie. Jak skora moze byc za
    > zimna ? Nie masz podszewki ? :)\

    Normalnie, jak się jeździ w zimie to skóra bez membrany zupełnie nie daje
    rady bo ją wiatr przewiewa. W teksach masz membranę wiatro- i wodoodporną,
    w skórze tylko czasami. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik