  • 1. Data: 2010-06-01 07:01:01
    Temat: Kupno matrycy - problem
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Cześć wszystkim !

    Usiłuję kupić matrycę do lapka. Laptop to Acer Aspire 6530G-743G32Mn.
    S/N matrycy to: LTN160AT01.
    Szukałem w action, allegro i wszędzie wkurza mnie ta sama kwestia.
    Gwarancja rozruchowa 3 miesiące, pomimo tego, że sprzęt jest nowy, nie
    pochodzi z demontażu itp. Dlaczego wobec tego 3 miechy ?

    Rzucicie mi jakimś namiarem na sklep, który daje na takie podzespoły
    normalną gwarancję (najlepiej w Katowicach)

  • 2. Data: 2010-06-01 09:46:12
    Temat: Re: Kupno matrycy - problem
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-01 09:01, Mateusz pisze:
> [...]
    >
    > Rzucicie mi jakimś namiarem na sklep, który daje na takie podzespoły
    > normalną gwarancję (najlepiej w Katowicach)

    chcesz normalna gwarancję ? to do serwisu acera

  • 3. Data: 2010-06-01 10:18:46
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 1 Cze, 11:46, ApanasBudriszko <c...@g...pl> wrote:
    > chcesz normalna gwarancję ?  to do serwisu acera

    No weź... 860zł za matrycę+koszty przesyłki.

  • 4. Data: 2010-06-01 10:39:34
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 1 Cze, 12:18, Mateusz <m...@g...com> wrote:

    > No weź... 860zł za matrycę+koszty przesyłki.

    Nie.
    Za matrycę+koszty przesyłki+normalną GWARANCJĘ.

  • 5. Data: 2010-06-01 11:11:17
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 1 Cze, 12:39, Karthoon <k...@g...com> wrote:

    > Nie.
    > Za matrycę+koszty przesyłki+normalną GWARANCJĘ.

    no dobra: tutaj też jest normalna gwarancja:
    http://allegro.pl/item1064080757_nowa_matryca_16_sam
    sung_ltn160at01_lcd_gwa.html.
    Cena też. Tyle, że te komentarze... Dzoniłem, pytałem, podtrzymuje, że
    jest gwarancja 12sto miesięczna. Nawet rozmowę mam nagraną... biorę
    to. nóż mi się w kieszeni otwiera jak widzę te marże z kosmosu rodem z
    ASO.

  • 6. Data: 2010-06-01 11:41:55
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Mateusz napisał:
> [...]
    >
    > Rzucicie mi jakimś namiarem na sklep, który daje na takie podzespoły
    > normalną gwarancję (najlepiej w Katowicach)

    Moze "olej" gwarancje i jak cos to dzialaj z tej slynnej "niezgodnosci
    towaru z umowa". Tam masz 2 lata.

    W.P.

  • 7. Data: 2010-06-01 12:13:03
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 1 Jun 2010 03:18:46 -0700 (PDT), Mateusz napisał(a):

    > No weź... 860zł za matrycę+koszty przesyłki.

    To może do Ery skocz zapytaj?
    --
    marcin