-
1. Data: 2016-07-22 19:06:21
Temat: Która benzyna w Espace IV?
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Czołem,
Pytanie do bardziej niż ja oblatanych. Który z benzynowych silników w
Renault Grand Espace IV (czyli po 2002) jest najmniej kłopotliwy?
Montowali tam wolnossące R4 2.0 136 KM, 2.0 Turbo w paru wersjach i 3.5 V6
o mocy 245 KM.
Mało jest informacji o tych silnikach, ale sądząc po opiniach nt. ogólnej
awaryjności auta na www.autocentrum itp. chyba są generalnie o wiele lepsze
niż diesle dci.
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
https://www.avast.com/antivirus
-
2. Data: 2016-07-24 22:46:58
Temat: Re: Która benzyna w Espace IV?
Od: laisar <k...@o...pl>
W dniu piątek, 22 lipca 2016 19:06:13 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
>
> Który z benzynowych silników w Renault Grand Espace IV
> (czyli po 2002) jest najmniej kłopotliwy?
> Montowali tam wolnossące R4 2.0 136 KM, 2.0 Turbo w paru wersjach i 3.5 V6
> o mocy 245 KM.
Wszystkie są niekłopotliwe, ale wolnossak jest oczywiście najprostszy i najtańszy w
obsłudze.
2.0T to ten sam silnik.
V6 jest od Nissana, występuje w wielu modelach i jest uważany za jeden z lepszych
silników w swojej klasie - http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ35DE
--
L.
-
3. Data: 2016-07-25 09:13:54
Temat: Re: Która benzyna w Espace IV?
Od: sandman <s...@p...wprost.pl>
W dniu 2016-07-22 o 19:06, Maciek pisze:
>
> Czołem,
>
> Pytanie do bardziej niż ja oblatanych. Który z benzynowych silników w
> Renault Grand Espace IV (czyli po 2002) jest najmniej kłopotliwy?
> Montowali tam wolnossące R4 2.0 136 KM, 2.0 Turbo w paru wersjach i 3.5 V6
> o mocy 245 KM.
>
> Mało jest informacji o tych silnikach, ale sądząc po opiniach nt. ogólnej
> awaryjności auta na www.autocentrum itp. chyba są generalnie o wiele lepsze
> niż diesle dci.
>
>
Tylko 3,5 V6, bo 2,0 T jest trochę za słaby dla tego auta (jeżdżę 2.0T w
VelSatisie, znajoma ma 3,5 V6 w VelSatisie i różnica jest bardzo
odczuwalna). Oba samochody z gazem. Mój ma 260 kkm przebiegu, jej ok.
150 kkm i z silnikami nic się nie dzieje.
--
sandman
-
4. Data: 2016-08-05 00:28:51
Temat: Re: Która benzyna w Espace IV?
Od: Paweł Kajak <k...@o...pl>
W dniu 2016-07-22 o 19:06, Maciek pisze:
> Czołem,
>
> Pytanie do bardziej niż ja oblatanych. Który z benzynowych silników w
> Renault Grand Espace IV (czyli po 2002) jest najmniej kłopotliwy?
> Montowali tam wolnossące R4 2.0 136 KM, 2.0 Turbo w paru wersjach i 3.5 V6
> o mocy 245 KM.
>
> Mało jest informacji o tych silnikach, ale sądząc po opiniach nt. ogólnej
> awaryjności auta na www.autocentrum itp. chyba są generalnie o wiele lepsze
> niż diesle dci.
>
>
Witam.
Jeśli mnie pamięć nie myli to silnik 3,5 V6 montowany był w wersji z
automatyczną skrzynią biegów. Jeśli tak jest w rzeczywistości to
zdecydowanie polecam skupić się na silnikach dwulitrowych, bo te są
montowane w autach z manualną skrzynią. I druga sprawa - instalacja
gazowa. Jeśli o takiej myślisz, to do silnika z turbiną musisz
zainstalować super instalację za kupę kasy bo inaczej kłopoty murowane.
pkajak
kiedyś ESPACE 2.0T (z nalepką)
teraz PASSAT B6 (jeszcze bez nalepki)
-
5. Data: 2016-08-05 09:47:27
Temat: Re: Która benzyna w Espace IV?
Od: AA <c...@g...com>
W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 00:28:52 UTC+2 użytkownik Paweł Kajak napisał:
> W dniu 2016-07-22 o 19:06, Maciek pisze:
> montowane w autach z manualną skrzynią. I druga sprawa - instalacja
> gazowa. Jeśli o takiej myślisz, to do silnika z turbiną musisz
> zainstalować super instalację za kupę kasy bo inaczej kłopoty murowane.
Możesz rozwinąć?
IMHO w F4RT wystarczy zwykła, sekwencyjna instalacja, poprawnie wystrojona, np.
Sequent24 na pomarańczowych wtryskiwaczach, do zrobienia za <3kPLN. Może być też
Stag, TECH, czy inne KME na dobrym osprzęcie za podobne pieniądze.
--
pozdr
AA
-
6. Data: 2016-08-05 10:21:22
Temat: Re: Która benzyna w Espace IV?
Od: Gregoriusx <n...@a...com>
W dniu 2016-08-05 o 09:47, AA pisze:
> IMHO w F4RT wystarczy zwykła, sekwencyjna instalacja,
True - F4R/F4RT to jedne z ostatnich z fajnych silników, które da się
łatwo zagazować.
--
Gregorius
-
7. Data: 2016-08-05 15:16:17
Temat: Re: Która benzyna w Espace IV?
Od: laisar <k...@o...pl>
W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 00:28:52 UTC+2 użytkownik Paweł Kajak napisał:
> 3,5 V6 montowany był w wersji z automatyczną skrzynią biegów
Owszem - Renault SU1 czyli Aisin AF33, raczej solidna, mało problematyczna i znana
mechanikom, występuje w wielu modelach aut różnych producentów:
https://en.wikipedia.org/wiki/Aisin_AF33_transmissio
n
-
8. Data: 2016-08-23 02:15:37
Temat: Re: Która benzyna w Espace IV?
Od: Dman666 <d...@g...com>
W dniu piątek, 22 lipca 2016 19:06:13 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> Czołem,
>
> Pytanie do bardziej niż ja oblatanych. Który z benzynowych silników w
> Renault Grand Espace IV (czyli po 2002) jest najmniej kłopotliwy?
> Montowali tam wolnossące R4 2.0 136 KM, 2.0 Turbo w paru wersjach i 3.5 V6
> o mocy 245 KM.
>
> Mało jest informacji o tych silnikach, ale sądząc po opiniach nt. ogólnej
> awaryjności auta na www.autocentrum itp. chyba są generalnie o wiele lepsze
> niż diesle dci.
Szukac 2.0 DCI (serio) lub 2.0T. V-ka pomimo ochow i achow dziwnie potrafi stracic
glowice, zatrzec sobie panewki na wale zaraz po dotarciu motoru (czyli w okolicach
200k lub wczesniej)- wymiana swiec schowanych za podszybiem przy tym to pikus.
--
Dman-666
-
9. Data: 2016-08-25 23:41:21
Temat: Re: Która benzyna w Espace IV?
Od: j...@i...pl
On Mon, 22 Aug 2016 17:15:37 -0700 (PDT), Dman666 <d...@g...com>
wrote:
>V-ka pomimo ochow i achow dziwnie potrafi stracic glowice, zatrzec sobie panewki na
wale zaraz po dotarciu motoru (czyli w okolicach 200k lub wczesniej)- wymiana swiec
schowanych za podszybiem przy tym to pikus.
3,5 v6 też? A nie chodziło o 3.0 V6 180KM P9X701? Produkcji Isuzu?
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
-
10. Data: 2016-08-26 11:45:20
Temat: Re: Która benzyna w Espace IV?
Od: Dman666 <d...@g...com>
W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 23:41:07 UTC+2 użytkownik j...@i...pl napisał:
> >V-ka pomimo ochow i achow dziwnie potrafi stracic glowice, zatrzec sobie panewki
na wale zaraz po dotarciu motoru (czyli w okolicach 200k lub wczesniej)- wymiana
swiec schowanych za podszybiem przy tym to pikus.
>
> 3,5 v6 też? A nie chodziło o 3.0 V6 180KM P9X701? Produkcji Isuzu?
Darek, swojego czasu bralem go pod uwage ("wspanialy" silnik od nissana). Nie mowie,
ze jest tragedia, ale bylbym ostrozny. Najlepiej poszukac hasla "remont".
I chrzani sie w cywilnych dupowozach a nie tylko w 350Z gdzie sie go raczej tylko
paluje.
--
Dman-666