  • 1. Data: 2009-07-25 21:26:06
    Temat: Kto szuka routera
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Wiem, ze to nie grupa z sieciami, ale zrobie delikatny offtopic :)
    Kolega mi podeslal porownanie roznych routerow (same screenshoty):
    http://rybiapipka.pl/wybor/

    Ciekawe wnioski mozna z tego wysunac...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2009-07-25 21:40:31
    Temat: Re: Kto szuka routera
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Michal AKA Miki pisze:
    > Wiem, ze to nie grupa z sieciami, ale zrobie delikatny offtopic :)
    > Kolega mi podeslal porownanie roznych routerow (same screenshoty):
> [...]

    Obudziles sie ?

    Jak ktos ma mozliwosc to porponuje wycieczke na targi Computex mozna
    zobaczyc 20 tych samych routerow opakowanych w rozne pudelka z roznym
    logo a w srodku ten sam chinski syf.

  • 3. Data: 2009-07-26 03:21:10
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Ale mac adresami sie roznia;)

  • 4. Data: 2009-07-26 07:30:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...
    > Ale mac adresami sie roznia;)

    A gdzie tam -
    Intellinet ma adres mac z puli Edimax
    Easy touch, pentagram i request (?) mają pro-nets. ;)

  • 5. Data: 2009-07-26 07:31:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h4ft9g$iq1$...@i...gazeta.pl...
    > Wiem, ze to nie grupa z sieciami, ale zrobie delikatny offtopic :)
    > Kolega mi podeslal porownanie roznych routerow (same screenshoty):
    > http://rybiapipka.pl/wybor/
    >
    > Ciekawe wnioski mozna z tego wysunac...

    Wygląd oprogramowania może być identyczny, ale zmienione szczegóły które
    rzutują na ocenę sprzętu.

  • 6. Data: 2009-07-26 16:58:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "games" 4a6b7bcf$...@n...home.net.pl

    > Jak ktos ma mozliwosc to porponuje wycieczke na targi Computex mozna zobaczyc 20
    tych samych routerow opakowanych w rozne pudelka
    > z roznym logo

    I z zasadniczo różną ceną. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-07-26 19:21:13
    Od: games <g...@g...home.pl>

    qwerty pisze:
> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:h4ft9g$iq1$...@i...gazeta.pl...

    > Wygląd oprogramowania może być identyczny, ale zmienione szczegóły które

    Ceny sa rozne ale w polskich sklepach w Chinach kazda z tych zabawek ma
    identyczna cene. Przy duzych ilosciach mozna zejsc 2-3 dolary na sztuce

  • 8. Data: 2009-07-26 19:43:14
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Ciekawe, porównując wygląd tego, co wyświetlają na ekranach współczesne
    laptopy wystawione w Saturnie czy MM można odnieść niemal identyczne
    wrażenie ;)

  • 9. Data: 2009-07-27 07:06:02
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Michal AKA Miki wrote:
    > Wiem, ze to nie grupa z sieciami, ale zrobie delikatny offtopic :)
    > Kolega mi podeslal porownanie roznych routerow (same screenshoty):
    > http://rybiapipka.pl/wybor/
    >
    > Ciekawe wnioski mozna z tego wysunac...

    Normalnie ameryke żeś odkrył ;) Podobnie jak laptopy to taki sprzet jest
    robiony przez pare chinskich firm. Routerki robi mi. Global Sun Technology,
    "lepsi" "producenci" zamawiają inna obudowę i daja zmodyfikowany firmware
    (np. D-Link), reszta podmienia tylko bitmapke z logo ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj