  • 11. Data: 2011-08-07 12:38:30
    Temat: Re: Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.08.2011 12:33, Tomasz Pyra pisze:

    > No jeżeli przycisk na klamce był skomunikowany z pilotem leżącym na
    > siedzeniu w czasie zamykania, to powinien dać radę się z nim
    > skomunikować również podczas otwierania.
    >
    > Uboczny efekt tego byłby taki, że każdy mógłby w tym czasie otworzyć
    > samochód, a nieświadomy właściciel by o tym nie wiedział.

    Auto wykrywa czy pilot jest na zewnatrz czy w srodku. Jak jest w srodku,
    to nie zamkniesz. Nawet jak jeden pilot jest w bagazniku, a drugiego
    masz w kieszeni.

  • 12. Data: 2011-08-07 12:39:55
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-07 10:04, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Szwagier zatrzasnął kluczyki w bagażniku Passata b6.
    >
    > Zanim pojedzie z lawetą do ASO, może macie jakiś pomysł/namiar na kogoś
    > z Koszalina/Słupska kto umie otworzyć auto?
    >
    > Ewentualnie czy ten passat zamknięty na alarm blokuje wewnętrzne klamki?
    > Możemy wytłuc tylna boczną małą szybę, ale czy da się otworzyć drzwi z
    > klamki. Ewentualnie czy wcisniecie jakimś drutem przycisku otwierania
    > drzwi coś pomoże.
    >
    > Jak macie jakiś namiar na fachowca, prosił bym o sms, sześcset dwa,
    > siedemset pięćdziesiąt pięć, siedemset jeden.

    A tego co kojarze B6 ma antywlamaniowke. Nietypowe wejscie do auta
    zablokuje dosc paskudnie caly system zamykania/otwierania. Wiem, bo
    znajomy taki numer odwalil, i potem podrozowal pol polski na lawecie, bo
    byl problem z rozblokowaniem auta.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 13. Data: 2011-08-07 13:40:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 10:04:01 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

> [...]
    > Możemy wytłuc tylna boczną małą szybę, ale czy da się otworzyć drzwi z
    > klamki. Ewentualnie czy wcisniecie jakimś drutem przycisku otwierania

    Tłuczenie najmniejszej szyby to najgłupszy pomysł, bo ona jest najdroższa.
    Wal od strony pasażera z przodu, te są najtańsze.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2011-08-07 14:16:09
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Tłuczenie najmniejszej szyby to najgłupszy pomysł, bo ona jest najdroższa.
    > Wal od strony pasażera z przodu, te są najtańsze.

    "Walenie" ktorejkolwiek szyby w momencie, kiedy nie ma sie jakiejś strasznej
    presji czasowej na odjechanie samochodem jest najgłupszą radą jakiej można
    udzielić.

  • 15. Data: 2011-08-07 14:41:11
    Temat: Re: Otwarty :-) Kto otworzy Passata B6 koło Darłówka?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Szwagier zatrzasnął kluczyki w bagażniku Passata b6.
    >

    > Jak macie jakiś namiar na fachowca, prosił bym o sms, sześcset dwa,
    > siedemset pięćdziesiąt pięć, siedemset jeden.

    Samochód otwarty przez fachowca.

    Ogromne podziękowania dla grupowcza który przesłał esemesem kontakt z
    numeru 668xxxxxx. Niech się przyzna, który to :-) Pan pod podanym
    numerem podał jeszcze inny numer. Pan z podanego numeru przyjechał,
    minuta pięć wytrychem otworzył drzwi kierowcy, podziękował, zakasował,
    odjechał. Szwagier wlazł po kluczyki do bagażnika odchylając tylne
    fotele. Tylne drzwi pasażerów miały zablokowane wewnętrzne klamki.

    Dziękuję wszystkim za konsultacje, rady odnoście tłuczenia konkretnych
    szyb.

    Specjalnie dziękuje również Jackowi, który błysnął światłą radą i
    odesłał do google. Google sprawdziłem na początku, niestety bez
    rezultatu. Po trzecim nietrafionym wyniku (za daleko z Koszalina do
    Darłówka, numer nie odpowiada, nie umiem passata b6) postanowiłem
    spróbować szczęścia na PMS. I jak zwykle PMS nie zawiódł :-)

    Pozdrawiam

    Seco

  • 16. Data: 2011-08-07 14:52:30
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Jacek pisze:
    > Google twoim przyjacielem
    >
    > http://www.otwieranie-awaryjne.pl/?gclid=CKi25YLfvKo
    CFRcx3wodnzjL7w

    Bardzo dziękuję za niezwykle "pomocnego" posta.

    Wyobraź sobie, że googletki użyłem na początku.
    Po trzecim nietrafionym wyniku (za daleko z Koszalina do Darłówka, numer
    nie odpowiada, nie umiem passata b6) postanowiłem spróbować szczęścia na
    PMS. I jak zwykle PMS nie zawiódł.

    Pomijam, że w podanym przez Ciebie linku nie występuje żadne miasto
    które jest blisko Darłówka. Pisałem dosyć wyraźnie że szukam kogoś z
    okolicy. A dzwonienie pod kolejne numery mijało się celem. Ale
    dziękuje raz jeszcze za dobre chęci.

    Dobrze, że inni grupowicze potrafią pisać bardziej z sensem.

    Pozdrawiam

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 17. Data: 2011-08-07 14:54:58
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > odpowiada, nie umiem passata b6) postanowiłem spróbować szczęścia na PMS.

    Czyli jednak wszystko zależy od tego, co się w google wpisze :-)
    Można trafić za pierwszym razem :-)

  • 18. Data: 2011-08-07 15:19:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > A w sumie, to weźcie w rękę jakąś lokalną gazetę z ogłoszeniami i w
    > usługach na bank znajdziecie coś w stylu "awaryjne otwieranie aut".
    > Tylko z drugiej strony - pokazali kiedyś takich magików w "Usterce".
    > Włos się na głowie zjeżył po obejrzeniu programu.

    Więc po uj polecasz coś takiego? Dobrze wiesz jak to się odbywa. Potem
    lakierowanie drzwi i wymiana uszczelki... W najlepszym wypadku!

  • 19. Data: 2011-08-07 15:26:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 12:23:44 +0200, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > wiec troche inaczej. I nie trzeba zamykac pilotem, wystarczy przyciskiem
    > na klamce. A w takim przypadku moznaby czesto zapominac pilota i bylby

    Ale i tak - odbiornik trzeba jakos wbudowac w kluczyk, zasilic - cos mi
    sie nie chce w to bardzo wierzyc.

    Cale auto otoczone cewka jak w tych alarmach sklepowych ?
    I nie dziala jak kierowca stoi z kluczykiem w kieszeni przy drzwiach ?

    J.

  • 20. Data: 2011-08-07 16:55:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 14:41:11 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):
> [...]
    > numerem podał jeszcze inny numer. Pan z podanego numeru przyjechał,
    > minuta pięć wytrychem otworzył drzwi kierowcy, podziękował, zakasował,

    Wytrychem czyli udajac klucz, czy jakies sztuki typu kliny itp stosowal ?
    Zdziwila mnie ta "Usterka", wydawaloby sie ze umiejetnosc otwierania zamkow
    w narodzie wieksza.
    Czy to sie juz w wielu samochodach nie sprawdza ?

    > odjechał. Szwagier wlazł po kluczyki do bagażnika odchylając tylne
    > fotele. Tylne drzwi pasażerów miały zablokowane wewnętrzne klamki.

    A to nie mogl mu bagaznika otworzyc ? :-)

    J.