  • 31. Data: 2014-08-25 12:11:57
    Temat: Re: Kto da więcej
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.08.2014 11:59, Budzik pisze:
    > PLAY:
    > 110zł netto miesięcznie:
    mnie to oferowano za 99złneto!

    ToMasz

  • 32. Data: 2014-08-25 12:33:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > oferty konkurencji. Czy na karte okaze sie rzeczywiscie taniej?

    to wszystko zależy czego potrzebujesz. internet przez gsm, to taka
    średnia usługa jak na internet domowy. 30 giga to za dużo jak na
    internet w telefonie. W tej cenie nic podobnego nie dostaniesz. ja też
    nad tym myślałem, jednak u mnie jest troszkę inaczej z rozkładem rozmów.
    w zasadzie pracownicy dwonią do mnie albo w sieci, wiec najmniejszy abo
    jest wystarczający. ja dzwonię dużo, a smsów nie piszę. wiec oni mają
    200-300 minut i 100-500 mega za nie wiecej niż 15zł, ja mam RMB no limit
    z 2 gigami za 29zł. Wyszło taniej. Ja mam jeszcze jako bonus darmowy
    youtube, ale przestaje być darmowy po zalogowaniu...
    Co do zasięgu - mój net w playu (RMB) działa na nadajnikach
    plus/era/orange - więc jest jakikolwiek zasięg, jest internet....

    ToMasz

  • 33. Data: 2014-08-25 12:40:08
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 03:10:39 -0700 (PDT), Michal napisał(a):

    > Roamingi Play ma, ale nie wiem czy wciaz, kiedys mial tylko na glosowe uslugi, wiec
    data leżała. Zasięg 3 sieci jest ogólnie dobry, ale akurat Plus mając najwiecej
    masztów i najlepsze LTE pokazuje ze kase inwestuje a nie tylko przeżera. Sprawdzenie
    w domu i w pracy - jak najbardziej.

    Dla danych też roaming działa: teraz ma 3G w T-Mobile - działa jak 3G. Nie
    ma roamingu LTE.

    > W ofertach z urzadzeniami - moze i tak. Play akurat ma dobre dosc ceny sluchawek.

    Skąd taki pęd do płacenia za telefon operatorowi telefonicznemu?
    W Play Mini-Max na kartę masz:
    max. 29PLN brutto za rozmowy do wszystkich sieci ze stacjonarnymi włącznie.
    max. 9 PLN brutto za SMS
    13 PLN za 1GB danych, lub 25PLN za 3GB. Kolejne 9PLN za 1GB, 20PLN za 3GB.
    Czyli rozmowy i SMSy no limit plus 1GB danych daje nam 51PLN brutto
    miesięcznie. To rachunek maksymalny! Minimalny to 50PLN na 100 dni, czyli
    jakieś 16PLN miesięcznie gdy prawie nie korzystamy z usług operatora.
    Telefonów nowych i używanych jest na rynku mnóstwo. Modele sprzed niecałego
    roku można kupić za pół ceny nowe, świeżo odebrane przy przedłużaniu
    abonamentu. Jaki jest więc sens ładować się w dwuletni abonament?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 34. Data: 2014-08-25 12:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Dlatego zamow rozmowe. A nawet kilka.
    > Niech dziady placa.

    Mój czas nie warty zamawiania, odbierania a ich to bedzie kilka gorszy
    kosztowac.

  • 35. Data: 2014-08-25 13:43:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 25 Aug 2014 12:40:08 +0200, P.B. wrote:
> [...]
    w domu i w pracy - jak najbardziej.

    > Dla danych też roaming działa: teraz ma 3G w T-Mobile - działa jak 3G. Nie

    Nie wiem jak teraz, kiedyś było tak, że inet w taryfach głosowych
    działał w roamingu, w taryfach typowo internetowych -- nie.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 36. Data: 2014-08-25 14:19:00
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 11:43:22 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Nie wiem jak teraz, kiedyś było tak, że inet w taryfach głosowych
    > działał w roamingu, w taryfach typowo internetowych -- nie.

    Podobno nadal tak jest. Nie sprawdzałem. W "mini-max na kartę" i "formuła
    3w1 na kartę" telefon i tethering działają tak samo w sieci macierzystej,
    jak w roamingu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 37. Data: 2014-08-25 21:27:39
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Michal <m...@g...com> wrote:

    > I mam w d... ze kosztuje 20% wiecej niz reszta.

    Ja tam nie wiem, ale dla mnie Plus deklasuje konkurencje wlasnie cena i od
    niemal trzech lat przysyla faktury na 0,00. Inni operatorzy nadal nie
    dorobili sie podobnych mechanizmow.

  • 38. Data: 2014-08-25 23:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej n...@i...invalid ...

    > Ja tam nie wiem, ale dla mnie Plus deklasuje konkurencje wlasnie cena
    > i od niemal trzech lat przysyla faktury na 0,00. Inni operatorzy nadal
    > nie dorobili sie podobnych mechanizmow.

    Ale daja ci coś za te 0 zł?

  • 39. Data: 2014-08-26 20:39:12
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>