  • 1. Data: 2010-05-23 15:07:34
    Temat: Krótko...:(
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Niechaj mi bedzie wybaczone ale mam krotki przekaz dla tych, ktorych
    to jakkolwiek dotyczy: moja Mama dzisiaj zmarla:(
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 2. Data: 2010-05-23 15:25:55
    Temat: Re: Krótko...:(
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    przyjmij kondolencje.

    mam nadzieje ze przejdzie ci smutek dosc szybko, a ona z pewnoscia nie
    chciala bys sie kisil.
    pozegnaj ja i zbierz sily bo czeka cie potem duzo pracy.

    sir

  • 3. Data: 2010-05-23 16:52:30
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-23 17:07, Jacot pisze:
    > Niechaj mi bedzie wybaczone ale mam krotki przekaz dla tych, ktorych
    > to jakkolwiek dotyczy: moja Mama dzisiaj zmarla:(

    Serdeczne kondolencje.

    Mialem zaszczyt s.p. Mame osobiscie poznac i jej ciepla, goscinnosci i
    dobrego slowa doswiadczyc.

    --
    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2010-05-23 20:23:58
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Jacot pisze:
    8<...>8
    Serdecznie wspolczuje.
    Nie chce mi sie wierzyc ze nam juz nie zrobi herbaty :(

    Sir Piernik

  • 5. Data: 2010-05-24 13:23:12
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Jacot pisze:

    Hej

    > Niechaj mi bedzie wybaczone ale mam krotki przekaz dla tych, ktorych
    > to jakkolwiek dotyczy: moja Mama dzisiaj zmarla:(

    Wyrazy współczucia, trzymaj się.

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2010-05-24 13:42:34
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-05-23 17:07, Jacot pisze:
    > Niechaj mi bedzie wybaczone ale mam krotki przekaz dla tych, ktorych
    > to jakkolwiek dotyczy: moja Mama dzisiaj zmarla:(

    Wyrazy współczucia,
    ech.

    Tomek