  • 81. Data: 2014-09-02 20:24:10
    Temat: Re: Krótka opowieść, jak różnicówka ocaliła mieszkanie :) OT - nornice
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Może nie omijają, tylko wykazują efekt tunelowy?

    Nie wiem czy akurat tunelowy, ale na pewno to zachowanie ma coś w sobie
    z mechaniki kwantowej ;)
    Przem

  • 82. Data: 2014-09-02 21:38:18
    Od: d...@g...com

    użytkownik Michał Lankosz napisał:

    > Za zabicie kreta 2 lata,

    W ameryce wsadzaja ladunki wybuchowe do dziury i jeb, jak
    ziemia podskakuje, ladnie widac korytarze:)

  • 83. Data: 2014-09-02 22:58:43
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > W ameryce wsadzaja ladunki wybuchowe do dziury i jeb, jak
    > ziemia podskakuje, ladnie widac korytarze:)

    Ale tam też jak ktoś wlezie bez pozwolenia na Twoją posesję, możesz go
    odstrzelić...
    Weź, bo zacznę marzyć...
    Przem

  • 84. Data: 2014-09-03 01:32:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemek" <r...@o...pl> wrote in message

    > Ale tam też jak ktoś wlezie bez pozwolenia na Twoją posesję, możesz go
    > odstrzelić...

    Jak zdążysz...
    Jak nie, to odstrzeli on Ciebie :-(

    > Weź, bo zacznę marzyć...

    Nie ma o czym.

  • 85. Data: 2014-09-03 02:08:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 02 Sep 2014 22:58:43 +0200, Przemek napisał(a):

    > Ale tam też jak ktoś wlezie bez pozwolenia na Twoją posesję, możesz go
    > odstrzelić...
    > Weź, bo zacznę marzyć...

    Urban legend. Tzn kiedys moze i tak, ale teraz kara bedzie sroga.

    Z wysadzaniem tez nie tak prosto ... po 11.09 w ogole jeszcze da sie
    tam kupic dynamit ?

    J.

  • 86. Data: 2014-09-03 05:43:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Urban legend. Tzn kiedys moze i tak, ale teraz kara bedzie sroga.

    Nie, wciąż jeszcze są miejsca gdzie są bardzo ostre prawa
    "no trespasing" ale generalnie jest to loteria, można samemu
    trafić do pierdla...

    http://blogs.findlaw.com/law_and_life/2013/12/is-it-
    ever-legal-to-shoot-trespassers.html

    > Z wysadzaniem tez nie tak prosto ... po 11.09 w ogole jeszcze da sie
    > tam kupic dynamit ?

    http://www.ebay.com/itm/Black-Rock-Powder-Company-Dy
    namite-Fire-Sticks-Crate-of-20-FSC01-/390842761831?p
    t=LH_DefaultDomain_0&hash=item5b000b4267

    :-)

  • 87. Data: 2014-09-03 11:48:43
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Jak zdążysz...
    > Jak nie, to odstrzeli on Ciebie :-(

    No fakt, loteria, ale z tamtej strony zawsze jest loteria, oni nie
    patrzą czy zgodnie z prawem mogą czy nie.

    > Nie ma o czym.

    Wiesz, po tym jak gnoje mi rozwalili ścianę w domku drewnianym, bo
    okiennice były za trudne do rozwalenia, to mam odruchy mordercze.
    Miałbym ochotę zamontować w środku coś, co gnoja choćby okaleczy, ale
    wiem, że wtedy to on się staje "ofiarą", nawet jeśli się włamał. I to
    jest IMHO chore, ale temat nierozwiązywalny i nie na tę grupę.
    Przem

  • 88. Data: 2014-09-03 12:26:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemek napisał:

> [...]
    > ale wiem, że wtedy to on się staje "ofiarą", nawet jeśli się włamał.
    > I to jest IMHO chore, ale temat nierozwiązywalny i nie na tę grupę.

    Tak sobie myślę, że można -- wzorem amerykańskim -- napisać "Instrukcję
    Włamywania Się Do Domku". Będzie ona zawierała wszelkie ostrzeżenia
    o niebezpieczeństwach grożących przy prowadzeniu prac włamaniowych
    w sposób niezgodny z Instrukcją, oraz klauzulę wyłączającą wszelką
    odpowiedzialność w przypadku użycia łomu bez atestu do tego typu
    konstrukcji. W razie czego będzie podkładka -- bo jak ktoś podczas
    pracy nie przestrzestrzega przepisów BHP, to sam jest sobie winien.

    --
    Jarek

  • 89. Data: 2014-09-03 17:38:22
    Od: Przemek <r...@o...pl>

> [...]
    > konstrukcji. W razie czego będzie podkładka -- bo jak ktoś podczas
    > pracy nie przestrzestrzega przepisów BHP, to sam jest sobie winien.

    Tylko OISD w PL BHP obowiązuje jak łączy Cię z pracownikiem umowa...
    Myślisz, że stwierdzenie o domniemaniu zawarcia umowy o pracę w chwili
    rozpoczęcia prac włamaniowych miałaby podstawę prawną?
    Przem

  • 90. Data: 2014-09-03 19:44:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemek napisał:

    > Tylko OISD w PL BHP obowiązuje jak łączy Cię z pracownikiem umowa...
    > Myślisz, że stwierdzenie o domniemaniu zawarcia umowy o pracę w chwili
    > rozpoczęcia prac włamaniowych miałaby podstawę prawną?

    Takie domniemanie jest zbyteczne. Przepisy BHP i ogólnie wszelkie
    regulacje tworzone np. przez CIOP PIB mają rangę wyższą od każdej
    indywidualnej umowy o pracę. Nie można umówić się z pracownikiem,
    że nie będzie go obowiązywało stosowanie się do instrukcji obsługi
    maszyn dostarczonych przez producenta. A zamiast tego dać mu własną
    instrukcję, gdzie nie będzie nawet wzmianki o środkach ochrony pracy
    i innych zabezpieczeniach. W przypadku domku wskazane by było tylko,
    żeby w projekcie architektonicznym złożonym w gminie było wyraźnie
    napisane, że ściany zostały wzniesione w technologii MUR-BETON 2014
    dopuszczonej przez ITB decyzją numer taki-to-a-taki, do której
    instrukcja użytkowania ściany dostępna jest w załączniku. A tam,
    w rozdziale 13 omówione są sposoby włamania na rympał.

    W takich okolicznościach będzie wszystko jedno, czy złodziej pracuje
    w ramach własnej działalności gospodarczej, zrzeszony jest w spółdzielni
    pracy, czy zatrudniony na umowę w korporacji.

    --
    Jarek