  • 21. Data: 2017-04-15 17:35:20
    Temat: Re: Kraków: co drugie auto nie przeszło kontroli spalin. Policja odbiera dowody rejestracyjne
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > Pooglądaj sobie strony o dzieciach, które dostają raka.

    O właśnie. Plus parę artykułów o tym, ile ton radioaktywnej wody z Fukushimy
    poszło wpizdu wprost do oceanów. Niektóre izotopy okresem półtrwania
    przeżyją ludzkość. Ale co tam, ważniejsze, żeby z rury wydechowej leciała
    czysta para wodna i dwutlenek węgla, przy czym ten ostatni w ilości
    reglamentowanej.

  • 22. Data: 2017-04-15 17:43:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2017 o 17:35, zhbick pisze:

    > O właśnie. Plus parę artykułów o tym, ile ton radioaktywnej wody z
    > Fukushimy poszło wpizdu wprost do oceanów.

    No ile - i jak radioaktywnych? I przede wszystkim do jakich oceanów, jak
    tam jest jeden;) Spoko - oceany są duże - nic im nie będzie.

    > Niektóre izotopy okresem
    > półtrwania przeżyją ludzkość.

    Ale wiesz, że jak coś ma bardzo długi okres półrozpadu... to znaczy, że
    bardzo mało promieniuje.

    Generalnie bardziej (również "radioaktywnie") śmiecą elektrownie
    konwencjonalne. Tylko konwencjonalne rozpylają to do atmosfery, więc
    problem "znika" a odpadów atomowych (na ogół) nie wylewa się do oceanów;)

    Shrek

  • 23. Data: 2017-04-15 18:01:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Jak ktoś usuwa katalizator, żeby "poprawić osiągi", albo po prostu, bo
    > tak jest taniej, to nie ofiara.

    Ile znasz takich przypadków?
    Bo ja ani jednego.
    Za to ukradzionych mnóstwo.
    Zreszta biznesmeni nawet w radio sie ogłaszają - taki jeden celebryta cały
    czas mowi, ze skupują katy, kazdy za gotówke. Do kogo jest skierowana ta
    reklama?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 24. Data: 2017-04-15 19:07:00
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 14 Apr 2017 18:02:53 +0200 z <...@...pl> napisał:

    >http://moto.wp.pl/krakow-co-drugie-auto-nie-przeszl
    o-kontroli-spalin-policja-odbiera-dowody-rejestracyj
    ne-6111924563036289a

    >"Policja w Krakowie od początku kwietnia wykonała ponad sto kontroli
    >spalin w samochodach. Kierowcy bardzo często nie mają świadomości, że
    >ich samochód nie nadaje się do jazdy."

    A tymczasem różne ekipy filmowe, albo kilkudniowe bazary potrafią
    postawić w centrum miasta dieselowski agregat prądotwórczy, który
    przez kilka dni napierdala hałasem i kopci ludziom pod oknami 24h/dobę
    i nikt z tym nic nie robi. W tej chwili taki bazar (z jakimś
    śmierdzącym włoskim żarciem) stoi na pl. Konstytucji w Warszawie,
    agregat mają tym razem dość cichy, ale smrodzi. Na szczęście nie
    mieszkam bezpośrednio przy tym, ale współczuję mieszkańcom. Koło hali
    Koszyki też ostatnio stał jakiś "foodtruck" z łomoczącym i dymiącym (w
    środku nocy) agregatem. Jak to kurestwo ukrócić?

  • 25. Data: 2017-04-15 20:36:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 15 Apr 2017 16:32:20 +0200, Poldek napisał(a):

    > "Zeby nie robić ludziom pod górkę".
    > Pooglądaj sobie strony o dzieciach, które dostają raka.

    Ale normy emisji spalin od całkiem długiego czasu nie mają na celu
    niedostawania raka, a tego żebyś kupił samochód wyprodukowany w UE, a nie w
    Chinach.

    Gdyby chodziło o niedostawanie raka, to pierwszym krokiem byłby zakaz
    montowania silników o zapłonie samoczynnym w pojazdach.
    A na dzisiejsze możliwości techniczne to pewnie i w ogóle silników
    spalinowych, przynajmniej w samochodach osobowych.

    Natomiast wszystkie takie rzeczy kosztują, a ludzie mają tyle pieniędzy ile
    mają i dlatego im biedniejszy kraj, tym gorszymi samochodami ludzie jeżdżą
    i tego nie przeskoczy się w sensowny sposób żadnymi regulacjami.

  • 26. Data: 2017-04-15 20:38:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 15 Apr 2017 16:01:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Ile znasz takich przypadków?
    > Bo ja ani jednego.
    > Za to ukradzionych mnóstwo.

    Najczęściej to katalizatory się wyrzuca, bo się dziura zrobiła, nowy pewnie
    2000zł, a cały samochód wart 1/5 ceny katalizatora.

  • 27. Data: 2017-04-16 08:01:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Najczęściej to katalizatory się wyrzuca, bo się dziura zrobiła, nowy
    > pewnie 2000zł, a cały samochód wart 1/5 ceny katalizatora.

    Mowisz ze czesciej sie wyrzuca niz kradnie?
    No to ja jakis pechowy jestem... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 28. Data: 2017-04-16 09:09:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

> [...]
    > jak widać że auto przjedzie?

    "Zeby nie robić ludziom pod górkę".
    Pooglądaj sobie strony o dzieciach, które dostają raka.
    ---
    A jak nie ma dzieci to stronę o staruszkach którzy mają raka

  • 29. Data: 2017-04-18 17:49:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-14 o 18:06, Cavallino pisze:

    -kontroli-spalin-policja-odbiera-dowody-rejestracyjn
    e-6111924563036289a

    > Raczej tylko płakać.
    > Takie akcje pokazują ile są warte badania techniczne w naszym kraju.

    Nie zdziwiłbym się, gdyby w wyniku takiej akcji pojawiły się kontrole w
    stacjach diagnostycznych, z których pieczątki miało najwięcej trujących aut.

  • 30. Data: 2017-04-19 12:16:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-16 o 08:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...
    >>
    > Mowisz ze czesciej sie wyrzuca niz kradnie?
    > No to ja jakis pechowy jestem... :)

    Poczytaj fora o Toyocie, czy też poświęcone innym markom samochodów.
    Wątki o usuwaniu katalizatora są na świetle dziennym.
    Katalizator wysiada po ok. 10-15 latach jazdy. Nowy oryginalny jest
    drogi jak cholera. Zamiennik jest tańszy, ale też kilka stów. Najtaniej
    wychodzi wyciąć i wspawać kawałek rury. Większość kierowców na to się
    decyduje.