  • 1. Data: 2014-07-12 20:57:02
    Temat: Kraków - Bialowieza, Bialowieza - Wegorzewo
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Planuje za 2 tygodnie przeskok Krakow-Bialowieza, a potem
    Bialowieza-Wegorzewo. Czy ktos zna te okolice, moze polecic konkretny
    wariant trasy i powiedziec, jakie sa realne czasy przejazdu?

    Jakies utrudnienia poza remontem DK63(?) juz na pojezierzu?

    Warto wypuszczac sie z Krakowa na noc?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-07-15 19:10:30
    Temat: Re: Kraków - Bialowieza, Bialowieza - Wegorzewo
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-07-12 20:57, Maciek pisze:

> [...]
    > wariant trasy i powiedziec, jakie sa realne czasy przejazdu?
    >
    > Jakies utrudnienia poza remontem DK63(?) juz na pojezierzu?

    Czołem

    Jeśli chodzi o trasę Białowieża - Węgorzewo to polecam trasę
    Białystok - Łomża - Pisz - Węgorzewo

    Droga dobra, miejscowości mało i można sobie sprawnie pomykać

  • 3. Data: 2014-07-16 15:09:30
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Jeśli chodzi o trasę Białowieża - Węgorzewo to polecam trasę
    > Białystok - Łomża - Pisz - Węgorzewo
    >
    > Droga dobra, miejscowości mało i można sobie sprawnie pomykać

    taa, szczególnie Piątnica - Kolno... jeśli ktoś chce sprawdzać stan
    amortyzatorów to polecam.

    ja bym nie kombinował i jechał Białystok-Ełk-Orzysz-Giżycko-Węgorzewo.