  • 1. Data: 2011-11-15 21:33:16
    Temat: Kozaczek na drodze...
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    http://youtu.be/i9zqLWHqYWc
    filmik wszytsko mowi za siebie
    tak bardzo napierał ze o tyłach zapomniał

  • 2. Data: 2011-11-15 21:38:22
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:
    > http://youtu.be/i9zqLWHqYWc
    > filmik wszytsko mowi za siebie
    > tak bardzo napierał ze o tyłach zapomniał

    Tak z ciekawosci, ile jezdzisz rocznie, ze jarasz sie takimi sytuacjami
    ktore na naszych drogach niestety sa codziennoscia?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-11-15 21:41:26
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Tak z ciekawosci, ile jezdzisz rocznie, ze jarasz sie takimi sytuacjami
    > ktore na naszych drogach niestety sa codziennoscia?

    A widziałeś czym jeszcze się jara? Na przykład żelazkiem:
    http://www.youtube.com/watch?v=2OguKQvPbFY

    Tylko czekać aż nakręci jak mu się kibel zatkał. :>

  • 4. Data: 2011-11-15 21:43:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-15 21:33, Kris_Poland pisze:
    > http://youtu.be/i9zqLWHqYWc
    > filmik wszytsko mowi za siebie
    > tak bardzo napierał ze o tyłach zapomniał

    zieeeeeeeeeeeeew

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 5. Data: 2011-11-15 21:46:43
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Kris_Poland"

    > filmik wszytsko mowi za siebie

    Mówi...ale o Tobie.

    > tak bardzo napierał ze o tyłach zapomniał

    To ty tak bardzo napierałeś, że postanowiłeś z końca kolejki czekającej
    na miejsce do wyprzedzania wyskoczyć jak Filip z konopii. Zaiste młody
    gniewny!

  • 6. Data: 2011-11-15 21:50:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-15, to <t...@x...abc> wrote:

    > A widziałeś czym jeszcze się jara? Na przykład żelazkiem:
    > http://www.youtube.com/watch?v=2OguKQvPbFY

    Filmik pelny dramatyzmu, zaparlo mi dech w piersiach.

    > Tylko czekać aż nakręci jak mu się kibel zatkał. :>

    Z pewnoscia choc podejrzewam ze najpierw moze byc opad sniegu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-11-15 21:53:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Nov 2011 21:33:16 +0100, "Kris_Poland" <n...@w...pl>
    wrote:

    >http://youtu.be/i9zqLWHqYWc
    >filmik wszytsko mowi za siebie
    >tak bardzo napierał ze o tyłach zapomniał

    Minuta niczego i 5 sekund akcji. Polskie kino.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-11-15 21:54:26
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 15 Nov 2011 20:41:26 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >A widziałeś czym jeszcze się jara? Na przykład żelazkiem:
    >http://www.youtube.com/watch?v=2OguKQvPbFY

    I zepsułeś - "Ten film wideo jest prywatny."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2011-11-15 21:56:31
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > To ty tak bardzo napierałeś, że postanowiłeś z końca kolejki czekającej na
    > miejsce do wyprzedzania wyskoczyć jak Filip z konopii. Zaiste młody

    bzdura
    jakiej kolejki
    zauwarz ze bylem na lepszej pozycji
    jedno auto zaczelo wyprzedzac przeda mna w jednakowym czasie
    gosc w transporterze wymusil bezczelnie

    i spojrz na to obiektywnie kto sygnalizowal wczesniej i zaczol wykonywac
    manewr
    coraz czesciej widze ze tutaj na grupie istnieje tylko pieniactwo
    szczeniakow z neostrada

  • 10. Data: 2011-11-15 21:57:34
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > zieeeeeeeeeeeeew

    tak tak, pozniej tylko konczy sie to filmikami jak auta sa spychane do rowu
    to by dopiero bylo co?

    przywyklismy do takiej jazdy? to przyzwyczajmy sie do mordowania ludzi na
    drogach
    oby na ciebie nie padlo