  • 1. Data: 2011-09-25 10:25:15
    Temat: Kontroler SATA 3 Asus U3S6 - jak szybko zgłasza się bios
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    Mam płytę z SATA II. Do dysków SSD to trochę mało.
    Załóżmy, że dokładam kontroler SATA III na PCI-e. np. Asus U3S6

    Pytanie :
    Jak długo zgłasza się bios na tym kontrolerze?
    Bo wiadomo, że jeśli chcę się zabutować z zewnętrznego kontrolera
    to ten musi mieć swój bios, a jeśli go ma to ten musi się zainicjować,
    niejako przedstawić zwykle pokazując jakieś swoje logo itp.
    Jak wiemy to trochę trwa... chciałbym wiedzieć ile, bo jak wiemy dużą
    i widoczną różnicą miedzy HDD a SSD jest czas ładowania systemu.
    Przy SSD będzie dużo krótszy, ale jeśli bios zgłaszał by się długo
    to łączny czas może się okazać takie sam jak przypadku HDD :)