  • 11. Data: 2009-01-23 22:39:58
    Temat: Re: Kontroler FireWire
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    KILu napisał/a:

    > Bardziej adapter, niz przejsciowka. To kawal skomplikowanej elektroniki.
    > Nie zdziw sie, jesli bedziesz miec problemy z odpaleniem tego. Nie zdziw
    > sie tez, jesli w ogole Ci sie to nie uda. ;P

    Adapter i sterowniki.
    Takie jak tu np:
    http://allegro.pl/item528978306_przejsciowka_adapter
    _usb_lpt_zenski_db25_prolific.html

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-01-24 20:29:06
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> zwrócił błąd:
    > Do czego można wykorzystać kontroler FireWire w warunkach domowych?

    W windowsie XP i niższych można sobie połączyć kompy przez sieć. Można
    też dobrać się do ich pamięci. Najczęściej jednak używa się do kamer i
    podłączania zewnętrznych napędów. Ja przez to mam podłączoną na stałe
    nagrywarkę DVD, przez co zwalniam jedno gniazdo USB.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 13. Data: 2009-01-24 21:55:46
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Animka wrote:

    > Adapter i sterowniki.
    > Takie jak tu np:
    > http://allegro.pl/item528978306_przejsciowka_adapter
    _usb_lpt_zenski_db25_prolific.html

    1/ USB to nie FireWire (przejściówka jest do USB)
    2/ z aramatą na muchę - już lepiej do urządzeń typu COM/LPT używać \
    adapterów na USB
    3/ jak wspomniano to kamera i np. dysk twardy 3.5cala (zewnętrzny) który
    poza USB ma firewire (niewiele droższy, a zysk w szybkości przesyłania
    plików jest zauważalny).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 14. Data: 2009-01-24 22:44:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    DooMiniK napisał/a:
    _usb_lpt_zenski_db25_prolific.html

    > 1/ USB to nie FireWire (przejściówka jest do USB)

    Fajnie, że napisałeś, ale coś się poplątało. Pisałam akurat na temat
    drukarki (Lexmark), która nie ma USB i dokupuję do niej taki
    adapter/przejściówkę. Mam nadzieję, że będzie pasował. Wtyczka taka sama
    jak na zdjęciu.

    > 2/ z aramatą na muchę - już lepiej do urządzeń typu COM/LPT używać \
    > adapterów na USB

    j.w :-)

    > 3/ jak wspomniano to kamera i np. dysk twardy 3.5cala (zewnętrzny) który
    > poza USB ma firewire (niewiele droższy, a zysk w szybkości przesyłania
    > plików jest zauważalny).

    O tym nie wiedziałam. Bardzo mi pomogłeś. Dzięki :-)

    --
    animka