  • 1. Data: 2010-10-20 10:46:41
    Temat: Kongres, barwy...
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Zapytałem o kluby, kongres, i.t.p.
    Ozzy napisał:
    "Pytasz o Kluby MC (Motor Club) - Poland. Olbrzymi temat -
    nie wiem czy na opisanie wystarczyłoby mi atramentu (ha, ha,
    ha)."

    Prawdę powiedziawszy to nie miałem pojęcia, że motocykliści
    tak się shierarchizowali.
    Ale myślę, ze to dobrze. Ostatecznie człowiek to stadne
    zwierzę a w każdym stadzie obowiązują pewne zasady. :)

    Całość:
    http://www.warszawa.pl/Moto/800,6331,0,1,0,0-Kongres
    _MC_Poland.html

    Szuwaks

  • 2. Data: 2010-10-20 11:19:37
    Temat: Re: Kongres, barwy...
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    On 20 Paź, 12:46, "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote:

    > Prawdę powiedziawszy to nie miałem pojęcia, że motocykliści
    > tak się shierarchizowali.

    Trochę generalizowanie. Może wśród właścicieli armatur. Cała reszta po
    prostu ze sobą jeździ bez konieczności posiadania dodatkowych
    ideologii i ma w pompie cały ten kongres i 'wartości', których broni.

    --
    Łukasz,
    Transalp 650, WAW

  • 3. Data: 2010-10-20 12:06:24
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 12:46, Szuwaks pisze:
> [...]
    > Ale myślę, ze to dobrze. Ostatecznie człowiek to stadne zwierzę a w
    > każdym stadzie obowiązują pewne zasady. :)

    Część motocyklistów się zrzesza, część nie. Kilku moich kumpli się
    gdzieś pozapisywało, bo się nudzili popołudniami i weekendami, kilku się
    wypisało, bo nie mieli na to czasu. Niektórzy zapisują się ze względu na
    zasady panujące w klubach. Niektórzy z tych samych powodów się wypisują.
    W przeciągu kilku lat dwa czy trzy kluby namawiały mnie na wstąpienie w
    ich szeregi, ale po pierwsze - nie po to mam motocykl, żeby jeździć tam,
    gdzie trzeba, wypada, czy ktoś mi powie; po drugie - mam ochotę jeżdżę,
    nie mam - nie jeżdżę; po trzecie - za bardzo mi to wszystko trąci
    kibolstwem.
    Tak, czy inaczej - mamy demokrację. Możesz jeździć w klubie, możesz też
    mieć to w dupie i jeździć po swojemu. Hierarchię znajdziesz w MC,
    natomiast w motocyklizmie króluje anarchia i to jest najpiękniejsze.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 4. Data: 2010-10-20 13:17:17
    Od: Nikanor <p...@g...com>

> [...]
    > Ale myślę,  ze to dobrze. Ostatecznie człowiek to stadne
    > zwierzę a w każdym stadzie obowiązują pewne zasady. :)

    Gdyby chodziło o szydełkowanie, to rzecz miała by się tak:

    - Jedni szydełkują, kiedy chcą i co chcą - bo lubią.
    - Inni szydełkują na co dzień bo lubią a przy okazji wydziergają sobie
    ciepły sweter.
    - A inni jeszcze nie lubią szydełkować samotnie - ci zakładają koła
    gospodyń wiejskich, wybierają przewodniczących, uchwalają regulaminy i
    współzawodniczą z innymi kołami.

    E pluribus unum :))

    --
    Nikanor
    [SH300, DR350, Agility125-wciąż na sprzedaż]

  • 5. Data: 2010-10-20 13:53:26
    Od: amos <g...@g...com>

    On 20 Paź, 14:06, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:
    > Tak, czy inaczej - mamy demokrację. Możesz jeździć w klubie, możesz też
    > mieć to w dupie i jeździć po swojemu. Hierarchię znajdziesz w MC,
    > natomiast w motocyklizmie króluje anarchia i to jest najpiękniejsze.

    Dobrze powiedziane!

    Jak bede na emeryturze to tez sie gdzies zapisze ;)

    Takie wrazenie odnosze z tych zdjec, te glownie weterani w tych
    klubach dzialaja.

    --
    amos

  • 6. Data: 2010-10-20 15:26:47
    Od: Glub <g...@g...com>

    Kongres i MC dla mnie to zabawa w harcerstwo , dorabianie ideologii.

    Anarchy in Poland 4life
    --
    Glub

  • 7. Data: 2010-10-23 13:10:42
    Od: N1 <s...@v...pl>

    "Ludzi - motocyklistów skupionych wokół Kongresu MC Poland jest kilka
    tysięcy (!!!) to potężna organizacja, uznana i szanowana tak w Europie
    jak i poza nią."
    no jakoś wcześniej nie słyszałem o tak potężnej organizacji w naszym
    pięknym kraju ...

  • 8. Data: 2010-10-23 14:42:36
    Od: Glub <g...@g...com>

    N1 <s...@v...pl> wrote:
> [...]
    > jak i poza nią."
    > no jakoś wcześniej nie słyszałem o tak potężnej organizacji w naszym

    Dla mnie to samozwańczy twór.
    --
    Glub

  • 9. Data: 2010-10-23 17:37:17
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "N1" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest kilka tysięcy (!!!) to potężna organizacja, uznana i
    > szanowana tak w Europie jak i poza nią."
    > no jakoś wcześniej nie słyszałem o tak potężnej

    Ja też nie, ale ja nie jestem motocyklistą :)

    http://www.klubymotocyklowe.pl/index.php

    Szuwaks

  • 10. Data: 2010-10-23 17:38:16
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>