  • 11. Data: 2010-08-15 11:28:11
    Temat: Re: Kolejny cymbał na przejeździe
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 15:08:30 +0200, J.F. napisał(a):

    > Albo i nie .. jak jedziecie w gestym korku i przejezdzacie przez tory,
    > to czekacie przed otwartym szlabanem az ten przed wami calkowicie
    > opusci torowisko ?

    Oczywiście.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2010-08-15 12:00:39
    Temat: Re: Kolejny cymba? na przejeŸdzie
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-14, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze widzial ze to inny tor, moze mial wystarczajaco miejsca,
    > moze szlaban wygladal solidnie, a moze jemu nic nie grozilow - za
    > skasowany szlaban musialby zaplacic z wlasnej kieszeni,

    Tylko jakby nie miał OC.

    > a za rozwalony
    > bagaznik zaplaci z gruba nawiazka PLK czy jak sie teraz pracodawca
    > droznika nazywa ..

    Jak już to by zapłacić za odmalowanie zderzaka w lokomotywie i za
    wyłączenie toru z ruchu na jakiś czas. Koszty pogrzebu pokryłby ZUS.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2010-08-15 12:02:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Aug 2010 11:28:11 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >Oczywiście.

    Zawsze ? Popoprosimy o jakies stare filmiki z rejestratora :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-08-15 19:11:34
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

> [...]

    > Albo i nie .. jak jedziecie w gestym korku i przejezdzacie przez tory,
    > to czekacie przed otwartym szlabanem az ten przed wami calkowicie

    Ja zawsze czekam. I zawsze pokazuję faka młotkowi, który za mną trąbi :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 15. Data: 2010-08-15 19:22:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-14 15:08, J.F. pisze:

    > Albo i nie .. jak jedziecie w gestym korku i przejezdzacie przez tory,
    > to czekacie przed otwartym szlabanem az ten przed wami calkowicie
    > opusci torowisko ?

    A cóż w tym dziwnego? Ja wiem, że może to niepopularne, ale zatrzymuję
    się na żółtym, przed zieloną strzałką, na "stopie" itd.

    > Moze czas na powtorne szkolenie ? :-)

    Dla niektórych pewnie by się przydało, ale jak widać część doskonale
    wie jakie są przepisy i obowiązki kierowcy, jednak z premedytacją
    je łamie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 16. Data: 2010-08-15 20:10:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Aug 2010 19:22:50 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >A cóż w tym dziwnego? Ja wiem, że może to niepopularne, ale zatrzymuję
    >się na żółtym, przed zieloną strzałką, na "stopie" itd.

    Ale czy zatrzymujesz sie przed otwartym przed chwila szlabanem i
    czekasz az sie torowisko oprozni ?

    >Dla niektórych pewnie by się przydało, ale jak widać część doskonale
    >wie jakie są przepisy i obowiązki kierowcy, jednak z premedytacją
    >je łamie.

    Akurat w tym przypadku podejrzewam ze nie uczono ich odpowiedniego
    przejazdu .. niestety - moja skleroza tak daleko nie siega ..

    J.

  • 17. Data: 2010-08-15 20:16:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Ale czy zatrzymujesz sie przed otwartym przed chwila szlabanem i czekasz
    > az sie torowisko oprozni ?

    Ja nigdy nie wjeżdżam na torowisko jeśli nie da się z niego zjechać. Bo i
    po co?

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2010-08-16 20:43:02
    Temat: Re: Kolejny cymbał na przejeŸdzie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 15 Aug 2010 12:02:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > Zawsze ? Popoprosimy o jakies stare filmiki z rejestratora :-)

    Zawsze. Ja tam wiem co się dzieje z autem trzepniętym przez pociąg.

    --

  • 19. Data: 2010-08-16 22:47:59
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Ja zawsze czekam. I zawsze pokazuję faka młotkowi, który za mną trąbi :-)

    A ja to jeszcze jestem zawsze pełen podziwu dla matołów którzy chcą za
    wszelką cenę być o 5 metrów dalej, choćby na przejeździe kolejowym czy
    środku skrzyżowania...byle dalej...dalej...dalej....