  • 1. Data: 2012-05-10 20:55:55
    Temat: Kolejność połączeń w Play
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W jakiej kolejności schodzą minuty połączeń w Play?
    Z tego co wiem to najpierw:
    Minuty do wszystkich
    Później:
    Pakiet Złotówek

    Mam jeszcze takie dodatkowe:
    Pakiet 30 minut do wszystkich e-Faktura 3,00 zł/mc włączony wyłącz
    Promocyjny pakiet 50 minut do wszystkich 0,00 zł/mc włączony wyłącz
    No i nie wiem czy te minuty w ogóle są "ruszane", czy to jest tylko taki
    gadget, żeby było można sobie popatrzeć, że mam jeszcze jakieś pakiety,
    bo tego nie moge sprawdzić tj. ile mi zostało z tych właśnie minut, czy
    korzystałam z nich czy nie.

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-05-26 19:19:45
    Temat: Re: Kolejność połączeń w Play
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Animka napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

> [...]
    > jakieś pakiety, bo tego nie moge sprawdzić tj. ile mi zostało z tych
    > właśnie minut, czy korzystałam z nich czy nie.

    http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm

    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2012-05-26 21:33:59
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 19:19, Marcin Kocur pisze:

    > włączony wyłącz
    > włączony
    >>

    > http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm

    Już mi wyłożono łopatologicznie mailem z Play-a, że to co w Koncie "na
    froncie" to podsumowanie, pozostałe minuty do wykorzystania (więc
    łącznie z tymi co w Usługach). Przedtem ni diabła nie mogłam tego
    zrozumieć, bo w Orange, na Orange online jest inaczej.

    --
    animka