    From: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Kobieta 160cm/47kg wagi a moto i nauka jazdy ??
    Date: Wed, 27 May 2009 15:58:12 +0200

    Witam,

    żona zapragnęła PJ na motor. Wszystko było by OK, gdyby nie to że jest
    dość drobna - 160cm wzrostu i 47kg wagi. Na plus jest to że ma dużo
    więcej siły niż kobiety o podobnej budowie.

    I teraz pytanie: czy taka kobietka będzie w stanie nauczyć się jeździć
    na egzaminacyjnej yamaszce 250ccm i zdać na niej egzamin? Chodzi mi czy
    taki motor nie będzie dla niej za wysoki (i ciężki)?

    Niestety nie mam możliwości "wsadzenia" jej na takie moto by zobaczyła
    jak to na nim jest.

    Może jest tu ktoś ze Szczecina kto dysponuje takim lub podobnym moto by
    mogła się przymierzyć i podjąć decyzje o kursie? Oferuje w zamian
    czteropak :)

    pozdrawiam,
    Glexu