  • 1. Data: 2010-07-08 10:37:01
    Temat: Klucz dynamometryczny - jaki?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Witam.

    Chce kupić na potrzeby domowe klucz dynamometryczny, zależy mi raczej na
    dolnym zakresie pracy powiedzmy od 20-100Nm. Czy takie klucze jakie są
    dostępne na allegro w cenie powiedzmy 100zł firmy MAR-POL, MANNESMANN czy
    YATO za cirka 140zł są coś warte? /większość z nich i tak ma zakres do
    200Nm/

    Pozdro.

  • 2. Data: 2010-07-08 12:54:26
    Temat: Re: Klucz dynamometryczny - jaki?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    BaX pisze:

> [...]
    > dostępne na allegro w cenie powiedzmy 100zł firmy MAR-POL, MANNESMANN czy
    > YATO za cirka 140zł są coś warte? /większość z nich i tak ma zakres do

    tanio i w miare dobrze to klucz ze wskazowka - wychyłowy, ale tez nie z
    tych najtanszych.

    Klucz za sto i troche PLN z zakresem 20-200 Nm da Ci duza szanse na
    ukrecenie gwintow z dolnego zakresu skali.

    KJ

  • 3. Data: 2010-07-08 13:01:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > tanio i w miare dobrze to klucz ze wskazowka - wychyłowy, ale tez nie z
    > tych najtanszych.
    >
    > Klucz za sto i troche PLN z zakresem 20-200 Nm da Ci duza szanse na
    > ukrecenie gwintow z dolnego zakresu skali.

    A takie coś?
    http://allegro.pl/item1102576671_klucz_dynamometrycz
    ny_3_8_19_110_nm_jonneswa.html

  • 4. Data: 2010-07-08 13:06:31
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 08.07.2010 13:01, BaX wrote:

    > A takie coś?
    > http://allegro.pl/item1102576671_klucz_dynamometrycz
    ny_3_8_19_110_nm_jonneswa.html

    jonnesway to dobra firma, nie najlepsza ale naprawde dobra.
    S.

  • 5. Data: 2010-07-08 13:11:16
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    BaX pisze:

    > A takie coś?
    > http://allegro.pl/item1102576671_klucz_dynamometrycz
    ny_3_8_19_110_nm_jonneswa.html

    Ogłoszenie wyglada sensownie, ale nie znam tej firmy.

    KJ