  • 11. Data: 2010-09-20 18:18:01
    Temat: Re: Kłopoty ze sprzedażą corolki
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-09-20 17:27, Massai pisze:
    > Się kupuje prepaida tylko na czas sprzedaży, włącza o określonych
    > godzinach i gra gitara.

    Wystarczy miec Play i mozesz sobie wlaczyc dodatkowy numer na okreslony
    czas za smieszna kwote (2zl na 10dni). Plusem tego rozwiazania jest to,
    ze wystarczy jedna sluchawka.

  • 12. Data: 2010-09-20 18:34:18
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-20 17:27, Massai wrote:

    > Się kupuje prepaida tylko na czas sprzedaży, włącza o określonych
    > godzinach i gra gitara.

    I lata z trzema telefonami ;). Ale to akurat najmniejszy problem
    z tych wczesniej wymienionych.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2010-09-20 19:33:30
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    neoniusz wrote:

    > Wystarczy miec Play i mozesz sobie wlaczyc dodatkowy numer na
    > okreslony czas za smieszna kwote (2zl na 10dni). Plusem tego
    > rozwiazania jest to, ze wystarczy jedna sluchawka.

    A można wyłączać ten dodatkowy numer np. po 20.00 i przed 9.00?
    Dodatkowy prepaid można sobie włączyć jak się chce odbierać ;-) I
    nagrac na poczcie "w sprawie samochodu proszę dzwonić między godziną tą
    i tą". ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2010-09-20 19:35:06
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    elmer radi radisson wrote:

    > I lata z trzema telefonami ;).

    Coś za coś ;-)

    > Ale to akurat najmniejszy problem
    > z tych wczesniej wymienionych.

    No cóż, jak to mawiają "albo rybka albo pipka". Jak się chce sprzedac,
    trzeba przecierpieć durniów "paaaanie za pół ceny to bym tego gówna nie
    wziął."

    Tacy też dzwonią ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 15. Data: 2010-09-20 19:59:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-09-20 19:33, Massai pisze:
> [...]
    > Dodatkowy prepaid można sobie włączyć jak się chce odbierać ;-) I
    > nagrac na poczcie "w sprawie samochodu proszę dzwonić między godziną tą

    Hmm no ja wylaczam telefon na noc ;)

  • 16. Data: 2010-09-20 20:09:41
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    neoniusz wrote:

    > Hmm no ja wylaczam telefon na noc ;)

    Nie każdy może, np. ja niestety nie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2010-09-20 20:38:58
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 20-09-2010 20:09, Massai pisze:

    > Nie każdy może, np. ja niestety nie.

    Wypada współczuć;-)
    --
    M.

  • 18. Data: 2010-09-20 20:41:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Cena byla za niska, chociaz z drugiej strony ponoc czas to pieniadz ;)

    Zwłaszcza, że następca już stał na placu i czekał na odbiór tudzież miejsce
    w garażu ;-) Miałen nawet auto zostawić w rozliczeniu, podali mi cenę, która
    była niższa od najniższej allegrowej, dodałem do niej tyle, żeby zrobiła się
    średnia (o ile pamiętam, to 3,5 kafla) - i zajęło to 2 godziny ;-)
    Auto nie było w idealnym stanie (rysy, odpryski wgniecenia - itp, choć w
    zasadzie wszystko "kosmetyczne") ale zabezpieczone antykorozyjnie, uczciwie
    też powiedziałem mu o mankamentach i ewentualnych spodziewanych wymianach,
    dostał też komplet klocków w prezencie i drugie gumy (o czym w ogłoszeniu
    nie było mowy, ale ponieważ nie targował się, to dostał ;-).
    Faktem jest natomiast to, że - jak przynał sam kupujący - przekonało go
    umieszczenie ogłoszenia tylko w allegro, nie w oto.moto, gdzie ponoć
    nagminnie handlarze umieszczają - może to jest klucz "sukcesu"?

    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 19. Data: 2010-09-20 20:42:51
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 20-09-2010 19:35, Massai pisze:

    > No cóż, jak to mawiają "albo rybka albo pipka". Jak się chce sprzedac,
    > trzeba przecierpieć durniów "paaaanie za pół ceny to bym tego gówna nie
    > wziął."

    Jak się ma do sprzedanie Toyotę to podajesz tylko numer konta, a w nocy
    śpisz.

    Jak szukałem auta trafiłem na Avensis, którego właścicielka przez
    telefon chciała mi podawać numer konta do przelewu zanim w ogóle
    zobaczyłem dokumenty auta. Ludzie to mają tupet, co;)

    M.

  • 20. Data: 2010-09-20 20:50:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wypada współczuć;-)

    Ja kiedyś wyłączyłem i przegapiłem telefon że mi firmę zalewa.
    Jak przyszedłem to wody było po pas.