  • Data: 2012-07-05 15:02:40
    Temat: Klawiaturki to szybkiego pisania
    Od: neo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam klawiaturkę ze znaczkiem windy. Ostatnio miałem okazję pisać na
    jakieś starszej ale bezimiennej klawiaturce, która o dziwo było o
    wiele wygodniejsza (cichy i pewny klik, klawisze ruszały się na
    nieznacznie tylko na boki korygując moje nierównomierne przyciskanie z
    różnych stron).

    Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do szybkiego pisania (100
    słów na minutę)? Takich dla śmiertelników, bez cen z kosmosu :D

    Dziękuję i pozdrawiam,

    neo

    P.S. Temat: nie filozofia ani marketing, klawiatury do szybkiego
    pisania. Za jednolinijkowe komentarze niczemu nie służące z góry
    dziękuję. Wszystkie chętnie przeczytam i odpiszę :D