  • 1. Data: 2011-01-29 01:40:40
    Temat: Klawiatura membranowa na zamówienie...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Temat zbliżony do obecnego nieco poniżej, ale odwrotny :)

    Otóż potrzebowałbym zamówić kilka (max. 10) klawiatur, które -

    - miałyby okno na wyświetlacz LCD
    - kilkanaście przycisków (klawiatura numeryczna 0-9, do tego kilka
    przycisków w rodzaju "kursor", "enter" itp).

    Czyli to chyba już nie klawiatura a "front" raczej, czy tam "elewacja"

    Całość w rozmiarze rzędu 90x140mm (ma toto pasować do obudowy CP-18-4 z
    TME).

    Samoprzylepna oczywiście.

    I teraz - muszę błyskawicznie oszacować koszt - i nie mogę czekać do
    poniedziałku coby zapytać np. LC elektronik, czy podobnej firmie.

    Projekt graficzny mogę sobie zrobić sam.
    Przyciski chciałbym może nie najtańsze (np. z "clickiem"), ale też bez
    specjalnych fanaberii. Czyli w miarę dobrze i nie za drogo.

    Może ktoś ma orientację, ile toto może kosztować ?