  • Data: 2011-08-21 08:33:15
    Temat: Kilka pytan o Internet GSM
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam aktualnie iPlusa, ale ze zasieg mam slaby, musze to jakos rozbudowac. Na
    start mam zamiar kupic wiec modem z wejsciem na antene zewnetrzna. Dzikei
    temu bede mogl wystawic antene na dachu - czyli jakies 8 m wyzej niz mam
    obecnie w domu.
    No i kilka pytanek mam :
    1) Jaka antene kierunkowa polecicie ? Zawsze lacze sie do tego samego
    nadajnika jak widze, wiec chyba kierunkowa lepsza ?
    2) Na jaka czestotliwosc musi byc ta antena ?? Czy kolo tych 800-90 czy kolo
    1800-2100 ?
    3) Jakbym kupil antenke rzedu 9dbi, i do tego dolozyl z 3 m dobrego kabla,
    to zysk z antenki bedzie zerowy ?

    Fantom