  • 11. Data: 2010-09-21 14:58:42
    Temat: Re: Kierownica ala Jezus Chrystus
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"
    A ty do ktorych nalezysz? :-D

    No nie wiesz???
    On buspasem - jak inne tramwaje.

    Tytus z fabryki

  • 12. Data: 2010-09-21 15:00:09
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "AZ"
    jadąc w korku nie ma problemu z
    lusterkami - kierownica jest nad dachami samochodów.

    Nie do konca - zaczepia o lusterka ciezarowek

    Tytus z fabryki

  • 13. Data: 2010-09-21 15:01:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-21, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > No nie wiesz???
    > On buspasem - jak inne tramwaje.

    Na Modlinskiej? A i owszem, tylko powinna policja wylapywac tych puszkarzy
    wiecznie blokujacych ten buspas.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-09-21 19:56:29
    Od: n...@s...com

    On Tue, 21 Sep 2010 14:18:56 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Ja? Ja to jestem najszypszy wiec powyzsze kategorie mnie nie dotycza.

    Czyli pycisz te 20km/h w korku ?
    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 15. Data: 2010-09-21 22:54:12
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > W praktyce okazuje sie ze jeden na pieciu jest naprawde szybszy a raczej
    > sprawniejszy w korku.

    Najbardziej denerwuja mnie Ci co na 3 pasmowkach chca sie "scigac" jadac w
    drugiej "sciezce" pomiedzy autami.... Co uprzejmisci puszkarze chca
    przepuscic jednego nie widzac ze wlasnie zajezdzaja droge temu po drugiej
    stronie. Wiec Panie i Panowie jak sie przeciskac na 3 pasmowce to jedym
    "pasem" prosze ;) Wiem wiem- codziennosc ale tak chcailem sie pozalic bo
    jesien idzie ;)

    Ps/odp nie jezdze 20km/h a jak ktos chce to przepuszczam
    Pzdr
    PanAdol
    Tiger T709 '01
    Yamaha XL550 '83
    Vespa PK50 '91

  • 16. Data: 2010-09-22 16:37:50
    Od: amos <g...@g...com>

    On 20 Wrz, 21:23, "johnny" <j...@p...pl> wrote:
    > Czy chodzi tu o jakis lan?

    Moim zdaniem chodzi o to, ze wzor kierownicy zostal oprawcowany w
    scislej wspolpracy ze specjalistami z dziedziny ortopedii jako
    remedium na problemy ludzi pracujacych w pozycji siedzacej.

    W ten sposob mozna rozciagnac sobie dolne kregi. Nie tylko zreszta
    dolne...
    :D
    --
    amos

  • 17. Data: 2010-09-24 10:12:55
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 20 Wrz, 21:39, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Wygodne, niewygodne ale przynajmniej jadąc w korku nie ma problemu z
    > lusterkami - kierownica jest nad dachami samochodów.

    jak nie? jeszcze TIRy i autokary na drogach sa! :D

    --
    texen,
    zr7 temporary

  • 18. Data: 2010-09-25 13:43:08
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > A co ma kierownica do kufrow ? Tak z ciekawosci pytam.

    Antagonizmy.
    Kierownica jest z przodu a kufry z tyłu. Chłopcy mają penisy a dziewczynki
    pochwy....

  • 19. Data: 2010-09-25 16:42:37
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Jackare" czyli Jasio taczka:

    > Antagonizmy.
    > Kierownica jest z przodu a kufry z tyłu. Chłopcy mają penisy a dziewczynki
    > pochwy....

    Nuuuu, raz poderwałem taką jedną i powiem że się zdziwiłem ;-)

    Zdroofka Johnny