  • 1. Data: 2009-11-03 16:24:40
    Temat: Kiedy nowy dekoder N-ki ???
    Od: "WASYL" <k...@p...com>

    Czy ktoś się może orientuje, kiedy pojawi się w sprzedaży hucznie
    zapowiadany na konferencji, nowy dekoder N-ki z 500GB dyskiem i nowym menu ?
    Miał być już w październiku.

  • 2. Data: 2009-11-03 17:28:26
    Temat: Re: Kiedy nowy dekoder N-ki ???
    Od: "[MF]PL" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    WASYL <k...@p...com> napisał(a):

    > Czy ktoś się może orientuje, kiedy pojawi się w sprzedaży hucznie
    > zapowiadany na konferencji, nowy dekoder N-ki z 500GB dyskiem i nowym menu ?
    > Miał być już w październiku.

    Oficjalnie jutro wchodzi do sprzedaży. Zamierzam go wziąć w promocji "full" -
    99,- aktywacja. Będzie jeszcze w promocji "hollywood" za 199,-

  • 3. Data: 2009-11-03 19:10:52
    Od: games <g...@g...home.pl>

    [MF]PL pisze:

    > Oficjalnie jutro wchodzi do sprzedaży. Zamierzam go wziąć w promocji "full" -
    > 99,- aktywacja. Będzie jeszcze w promocji "hollywood" za 199,-

    Ehh spamerzy, Syfra daje za darmo dekodery z dyskiem i z Tunerem DVB-T

  • 4. Data: 2009-11-03 19:52:27
    Od: "[MF]PL" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    games <g...@g...home.pl> napisał(a):

    > Ehh spamerzy,

    ?????????

    > Syfra daje za darmo dekodery z dyskiem i z Tunerem DVB-T

    Sorry ale niedawno analizowałem możliwość zakupu (wynajęcia) tego dekodera i
    nawet za darmo bym go nie chciał.

  • 5. Data: 2009-11-03 20:03:53
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    WASYL pisze:
    > Czy kto? si? mo?e orientuje, kiedy pojawi si? w sprzeda?y hucznie
    > zapowiadany na konferencji, nowy dekoder N-ki z 500GB dyskiem i nowym menu ?
    > Mia? by? ju? w pa?dzierniku.

    I jest. Ja już mam w domu.

    AA

  • 6. Data: 2009-11-04 07:40:52
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    games pisze:

    > Ehh spamerzy, Syfra daje za darmo dekodery z dyskiem i z Tunerem DVB-T

    przestań, co Ty chcesz porównywać?
    stary badziew philipsa? ok, działa i dobrze, że zeszli na 1 zł,
    ale nie jest więcej wart.
    na wolnym rynku można je kupić za 300 zł, a z n też będzie dvb-t,
    choć na zewnętrznym module usb, ale będzie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 7. Data: 2009-11-04 07:43:44
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Alias Awatar pisze:

    > I jest. Ja już mam w domu.
    >
    > AA

    ale z jakim softem?

  • 8. Data: 2009-11-04 08:10:06
    Od: Mane <m...@g...pl>

    [MF]PL pisze:

    > Sorry ale niedawno analizowałem możliwość zakupu (wynajęcia) tego dekodera i
    > nawet za darmo bym go nie chciał.

    Bo?

  • 9. Data: 2009-11-04 08:51:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przestań, co Ty chcesz porównywać?

    A co, gul skacze że nawet najnowszysuper hiper model n nie ma na pokładzie
    takich funkcji?

    > stary badziew philipsa? ok, działa i dobrze, że zeszli na 1 zł,

    0 zł.

    > na wolnym rynku można je kupić za 300 zł,

    Kradzione?

  • 10. Data: 2009-11-04 09:15:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 08:43:44 +0100, pawell32 napisał(a):

    > ale z jakim softem?

    Jak na dekoder enki - zawsze najnowszym jaki jest.. Jak nie jest, to
    następnego dnia rano będzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel