  • 1. Data: 2011-03-26 18:11:12
    Temat: Kawasaki vulcan 800 Classic
    Od: Lacroix <dariusz.gabrysiak@_NOSPAM_gmail.com>

    Hej! Chciałbym zapytać, gdzie można załatwić tzw.: "serwisówkę" do
    KAWASAKI VULCAN 800 CLASSIC, oczywiście w języku polskim. Z góry dziękuję
    za info. Pozdrówka.

  • 2. Data: 2011-03-26 18:50:49
    Temat: Re: Kawasaki vulcan 800 Classic
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-26, Lacroix <dariusz.gabrysiak@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > "serwisówkę"
    > KAWASAKI VULCAN 800 CLASSIC, oczywiście w
    > języku polskim.

    A moze jeszcze frytki do tego? W polskim raczej nie znajdziesz...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-03-26 19:12:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-26 19:11, Lacroix pisze:
    > Hej! Chciałbym zapytać, gdzie można załatwić tzw.: "serwisówkę" do
    > KAWASAKI VULCAN 800 CLASSIC, oczywiście w języku polskim. Z góry
    > dziękuję za info. Pozdrówka.

    Zamiast z kolegami chlac wino za smietnikiem bylo sie jezykow obcych uczyc !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-03-27 19:52:38
    Od: Lacroix <dariusz.gabrysiak@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczunapisal

    zaĹ&#65533;atwiÄ&#65533; tzw.: "serwisĂłwkÄ&#65533;" do

    > Zamiast z kolegami chlac wino za smietnikiem bylo sie jezykow obcych uczyc !

    Po pierwsze, stary, trzeba by było być zawodowym lektorem, ażeby znać
    każdy specjalistyczny, tudzież frazeologiczny klucz do każdej, nawet
    najmniejszej opisanej w podobnych instrukcjach obsługi i budowy motocykla
    części. Po drugie, prosiłem o merytoryczną, ścisłą odpowiedź NA TEMAT, a
    nie o twoją pseudo filozoficzną, za-śmietnikową filozofię...

  • 5. Data: 2011-03-27 19:55:37
    Od: Lacroix <dariusz.gabrysiak@_NOSPAM_gmail.com>

    Lacroix napisal

  • 6. Data: 2011-03-27 20:05:22
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Lacroix"
> [...]
    > części. Po drugie, prosiłem o merytoryczną, ścisłą odpowiedź NA TEMAT, a
    > nie o twoją pseudo filozoficzną, za-śmietnikową filozofię...

    Dariuszu nie denerwuj siem
    choc masz powody - ten Vulkan
    to jedno z najchujowszych urzadzen drogowych jakie stworzyli konstruktorzy
    KHI.
    Na ich usprawiedliwienie mozna napisac chyba tylko to ze alk jest legalny na
    calym swiecie.

  • 7. Data: 2011-03-27 20:20:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 3/27/2011 3:05 PM, Tytus wrote:

    > Dariuszu nie denerwuj siem
    > choc masz powody - ten Vulkan
    > to jedno z najchujowszych urzadzen drogowych jakie stworzyli
    > konstruktorzy KHI.

    Ech tam zaraz "jedno z najchujowszych". Na bikez.com wcale tak zle go
    nie ocenili...

    http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=21483

    Pozdr.
    Pete

  • 8. Data: 2011-03-27 20:38:45
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Pete"
    Na bikez.com wcale tak zle go nie ocenili...

    Pierwsza slabo ocena byla by ich ostania...
    ale racja - wyczytalem ze
    Offroad capabilities:
    w tym moto jest ponad Averages...
    lataja troszke...

  • 9. Data: 2011-03-27 21:30:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-27 21:52, Lacroix pisze:
> [...]
    > każdy specjalistyczny, tudzież frazeologiczny klucz do każdej, nawet
    > najmniejszej opisanej w podobnych instrukcjach obsługi i budowy

    Bzdura. Skoro nie masz pojecia o czym pisza w Haynesie lub Clymerze to
    oddaj moto do serwisu i bedzie git.

    Po drugie, prosiłem o merytoryczną, ścisłą odpowiedź
    > NA TEMAT, a nie o twoją pseudo filozoficzną, za-śmietnikową filozofię...

    To Ty pijales wino za smietnikiem zamiast chodzic do szkoly a nie ja
    wiec to nie moja filozofia.

  • 10. Data: 2011-03-27 21:38:55
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    To Ty pijales wino za smietnikiem zamiast chodzic do szkoly a nie ja
    > wiec to nie moja filozofia.

    Nie alienuj sie tak...