  • 11. Data: 2012-12-29 12:16:43
    Temat: Re: Karta dźwiękowa do gier
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Macie częściowo rację. To, że ja jestem zakręcony jeżeli chodzi o jakość
    dźwięku,
    nie każdy musi. Chociaż z drugiej strony pamiętam zdziwienie dzieciaka
    po wymianie karty graficznej.
    Bez punktu odniesienia nie ma co oceniać.
    podr
    kb

  • 12. Data: 2012-12-31 09:08:40
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    dcim24 nabazgrał(a):

    > Witam,
    > Mój syn jest miłośnikiem gier. W tej chwili jego platforma to Intel Quad
    > (775). Standard jest nieco wiekowy, po kolei podmieniam zespoły na
    > nowoczesne (w miarę potrzeb) i wygląda, że system pociągnie trochę. Jako
    > karty dźwiękowej używa wbudowanego układu Realtek. Po kupnie bardzo
    > dobrych słuchawek (zasługa rady grupy, STEELSERIES SIBERIA V2)

    Dziękuję :)

    > chciałbym mu wymienić kartę dźwiękową. Zacznijmy od budżetu - ca 100 PLZ,
    > ale jestem elastyczny. Mogą być nowe, może być używka (jego platforma nie
    > jest perspektywiczna, podobno nowoczesne karty dźwiękowe są
    > wystarczająceZastanawiam się nad modelem USB (jakoś mi się podoba). Może
    > być używka, mam bardzo pozytywne doświadczenia. Za niewielką cenę
    > otrzymuje się coś, co rok lub 2 lata temu było highendem i ma jeszcze dużą
    > trwałość.

    http://allegro.pl/karty-muzyczne-asus-xonar-123682

    Coś z tego poszukaj , może się uda coś trafić. Najfajnie by trafić DX ale
    100 to może być za mało chyba że fartem.

  • 13. Data: 2012-12-31 21:41:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-29 12:16, dcim24 pisze:
    > Macie częściowo rację. To, że ja jestem zakręcony jeżeli chodzi o jakość
    > dźwięku,
    > nie każdy musi.

    Jak to "częściowo"? Mamy rację całościowo, ot co! A "zakręcony" na
    puncie dźwięku oznacza w Twoich ustach raczej "niedoinformowany".

    --
    MN

  • 14. Data: 2013-01-04 02:05:13
    Od: gctechs <s...@m...ng>

    On Thu, 27 Dec 2012 12:01:07 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    > Karta przy odtwarzaniu muzyki powinna po prostu wysłać czysty dźwięk
    > przez przetworniki D/A i koniec. Nie ma mowy o płaskości, czy innych
    > określeniach.
    >
    > Myślisz, że karta dodatkowa będzie miała lepsze przetworniki D/A? Skoro
    > Twoja nie szumi - to jest ok i tyle. Nie stwarzaj sobie sztucznych
    > problemów.

    Lol. Może jednak istnieją istotne różnice pomiędzy poszczególnymi
    układami D/A?
    Może niektóry mają trochę większe oczekiwania co do jakości dźwięku?
    Może?

    --
    gctechs

  • 15. Data: 2013-01-09 18:59:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-04 02:05, gctechs pisze:

    > Lol. Może jednak istnieją istotne różnice pomiędzy poszczególnymi
    > układami D/A?
    > Może niektóry mają trochę większe oczekiwania co do jakości dźwięku?
    > Może?

    Jakież to większe oczekiwania za 100 zł?
    Najlepsze, co można dostać w takiej grupie cenowej, to wyjście cyfrowe i
    przetworniki we wzmacniaczu hi fi. Taki standard oferuje w tej chwili
    każda karta dźwiękowa wbudowana w płytę główną.

    --
    MN

  • 16. Data: 2013-01-09 20:14:47
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "dcim24" napisał w wiadomości grup

    > Z innej beczki: to Ty chcesz lepszą kartę dźwiękową, czy syn? Pytam
    > poważnie.
    >Ja. On nie zna różnicy między zintegrowaną kartą a kartą trochę lepszą.
    >Słuchałem wczoraj muzyki przez słuchawki i muzyka była płaska.

    Zmień słuchawki na jakieś rozsądne ;)