  • 21. Data: 2019-02-06 17:20:13
    Temat: Re: Kamerka do samochodu
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-06 00:02, LordBluzg(R) wrote:

    > Niewiesz. Kamera z oświetlaczem IR sama się oślepia za szybą (w nocy).

    > Na myjce umyjesz. Od chuja zamontowałem rejestratorów z 4 kamerami VCI
    > (Full HD). Zajebista sprawa :) Do tego modem LTE i masz podgląd pracownika.

    Konkretnie który rejestrator, który modem, które kamery. Jakiś przykład.

  • 22. Data: 2019-02-06 23:08:01
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-02-05 o 23:13, kk pisze:

    > Mnie interesuje normalnej jakości kamera tylko z nietypowymi
    > możliwościami np Wifi klienckie.

    Kamera z WiFi klienckim a nie serwerowym? Czyli głównie wgrywanie coś na
    kamerę? Hmmm... dziwne. W jakim celu?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 23. Data: 2019-02-07 00:35:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-02-06 o 00:02, LordBluzg(R) pisze:

    > Niewiesz. Kamera z oświetlaczem IR sama się oślepia za szybą (w nocy).

    Pytanie dlaczego ktoś miałby montować taką kamerę w samochodzie?

    > Na myjce umyjesz.

    Ale tak co 10km stawać i myć w sezonie jesienno-zimowym?
    Trochę strata czasu.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online: