  • 1. Data: 2011-10-10 17:26:22
    Temat: Kamerka MD80
    Od: WK <k...@p...onet.pl>

    Witam!!!
    Mam taką kamerkę. Podłączyłem do portu USB w celu naładowania. Mimo
    dobrych 5 godzin ładowania nie naładowała się. Po włączeniu wyłącza się
    po około 1 min.
    Czy coś robię źle czy może mam padnięty akumulator. Kamerka nowa
    Może ktoś coś poradzi.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-11 06:33:08
    Temat: Re: Kamerka MD80
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "WK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > około 1 min.
    > Czy coś robię źle czy może mam padnięty akumulator. Kamerka nowa

    Moja nie miała możliwości ładowania przez USB
    A ładowarką?

    Artur(m)

  • 3. Data: 2011-10-11 16:26:58
    Od: WK <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 08:33, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "WK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Moja nie miała możliwości ładowania przez USB
    > A ładowarką?
    >
    > Artur(m)
    Niestety- z ładowarką zewnętrzną jest to samo
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-10-11 22:55:15
    Od: emil <e...@g...com>

    W dniu 2011-10-10 19:26, WK pisze:
> [...]
    > po około 1 min.
    > Czy coś robię źle czy może mam padnięty akumulator. Kamerka nowa
    Spróbuj z innym kablem USB ,
    czasem chińskie kable dawane w zestawie są tak kiepskie że nie ładują
    urządzeń.

  • 5. Data: 2011-10-13 06:56:01
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Niestety- z ładowarką zewnętrzną jest to samo

    Nie ładuje, ale działa na zasilaczu?

  • 6. Data: 2011-10-13 17:04:33
    Od: WK <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-13 08:56, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "WK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ładuje, ale działa na zasilaczu?

    Jest tak.
    Po podłączeniu zasilacza lub usb zaczyna migać fioletowa dioda.
    Na akumulatorku napięcie zaczyna wzrastać (aż do około 3,7V- czyli do
    znamionowego- a powinno być chyba więcej???), ale nawet po całej nocy
    ładowania dalej dioda miga i nagrywać można przez około 1 min.
    Dodam że nie da się nagrywać przy podłączonym zasilaczu lub kablu usb.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-10-14 06:34:59
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > około 1 min.
    > Czy coś robię źle czy może mam padnięty akumulator. Kamerka nowa

    Jeżeli kupiłeś przez Internet nia dawniej niż 10 dni temu
    po prostu zwróć, jeżeli więcej żadaj sprawnego sprzętu.
    Raczej nie ma się co bawić- moim zdaniem.

    Artur(m)

  • 8. Data: 2011-10-14 18:58:33
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 10.10.2011 19:26, WK pisze:
> [...]
    > po około 1 min.
    > Czy coś robię źle czy może mam padnięty akumulator. Kamerka nowa

    Z tego co wiem to czasem trafiają się jakieś wadliwe egzemplarze, trudno
    powiedzieć czy aku czy elektronika. Gdyby aku to można pokusić się o
    przelutowanie na inny. Na pewno coś by się udało dobrać.