  • Data: 2009-12-02 12:32:29
    Temat: KVM DVI + USB lub tylko USB
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bandziorno

    Z racji pewnych drobnych problemów z obsługą różnych wejść w monitorze
    oraz upierdliwością przełączania klawiatury, zastanawiam się czy gdzieś
    u nas dostanę za ludzkie pieniądze KVM z 2 portami DVI (może mieć i 4
    jeśli cena byłaby znośna) oraz portem USB? Dla utrudnienia dobrze, aby
    posiadał przełącznik hardwarowy lub ewentualnie sterowniki pod Windę i
    OS X. Coś tam w guglu widziałem, ale to po innej stronie atlantyku i
    ceny w okolicach ~200 dolców, co jak dla mnie jest ciut za drogo.
    W ostateczności rozważam jeszcze po prostu switcha USB - widziałem
    kilka takich w znośnych cenach, pytanie czy są jakieś godne polecenia,
    czy to rozwiązanie ma jakieś praktyczne wady?

    de Fresz