  • 221. Data: 2010-06-18 14:46:27
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-18 14:12, Arek (G) pisze:

    > Co nie zmienia faktu, że przejechał sygnalizator na czerwonym świetle
    > (nie ważne co potem zrobił, gdzie skręcił, zatrzymał się czy zawrócił) a
    > potem zmienił pas w miejscu niedozwolonym.

    Wspominałem już, że świeciła się zielona strzałka ?

    6008

  • 222. Data: 2010-06-18 15:54:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam Kowalski wrote:

    > A możesz jaśniej?

    Ence, pence.

  • 223. Data: 2010-06-18 16:25:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:
    > Jaka matka? Jacy piesi? Przecież tam nikogo nie było!

    Acha. Czyli to jest tak, ze dopiero jak przejedziesz pieszemu po stopach
    nalezy sie mandat. W przypadku gdy nie ma pieszych mozesz sobie
    jezdzic po pasach wzdluz i wszerz, wyprzedzac inne samochody itp. itd.
    Kurcze czlowiek to sie jednak cale zycie uczy...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 224. Data: 2010-06-18 17:12:14
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości grup

    > jak mial zielone mogl nawet wpelznac ;)

    OK :-)

    Mnie dziwi podejście pieszych, którym wydaje się, że mają szansę w
    starciu z ponadtonowym pociskiem.
    Może żądać egazminu z fizyki, przed wpuszczeniem na drogi?
    (jeden pies: pieszych, rowerzystow, motocyklistów, smochodziarzy...)
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 225. Data: 2010-06-18 18:06:08
    Od: "Adam Kowalski" <x...@y...pl>

    > Ence, pence.

    Dziękuję. Nie mam więcej pytań, wszystko jasne.

  • 226. Data: 2010-06-18 18:31:48
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Prawda.

    > Zatrzymałem się przed linią zatrzymania, i widziałem, że dalej się
    > świeci. Na jakiej podstawie oceniasz, że nie widziałem świecącej
    > strzałki ????

    Prawda

    > Jakby chciał, to by skręcał - zielona strzałka świeciła, pieszych nie
    > było na skrzyżowaniu, w kierunku w którym jak piszesz "chciałby" skręcić
    > nie jechał żaden inny pojazd.

    Mógł jechać rowerzysta i czekał aż przejedzie, w końcu miał zielone. Ty
    w takim przypadku miałeś małe szanse na zauważenie. Owszem rowerzysta ma
    obowiązek zejść i przeprowadzić rower po pasach, ale kto tak robi?

    A.

  • 227. Data: 2010-06-18 18:36:43
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Bez kozery - powiem pinciu ...

    Jest to możliwe. Przypadki takie się zdarzają.

    > I zbłądzona pielgrzymka do częstochowy ! Zapomniałeś o pielgrzymce.

    Np. rowerowa, widziałem nie dawno coś takiego.

    > Taaa ... odpowiednie służby ... krawężnik z prewencji :)

    Jakieś służby to są.

    > BTW , rozpisujesz się jak to mało nie zabiłem 123 000 osób, i że
    > winienem odpowiedzieć za zbrodnię ludobójstwa etc. a ani razu nie
    > wskazałeś podstawy prawnej, która zabraniałaby mi skręcić na zielonej
    > strzałce (mimo, że skręcałem popełniając wykroczenie polegające na tym,
    > że zignorowałem oznakowanie poziome).

    Napisałem, że taka sytuacja może być niebezpieczna. Może jest sporo
    bezsensownych przepisów ale większość jednak jest dobra. Co do postawy
    prawnej, była już tu wykazywana. Owszem masz prawo uważać inaczej i tak
    też zrobiłeś. Małym plusem jest to, że jesteś konsekwentny i nie
    przyjąłeś mandatu, gorszę są cipy, które spotyka "niesprawiedliwość"
    przyjmują mandat a potem wypłakują się gdzie popadnie.

    A.

  • 228. Data: 2010-06-18 18:41:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-18 18:31, Arek (G) pisze:

    > Mógł jechać rowerzysta i czekał aż przejedzie, w końcu miał zielone. Ty
    > w takim przypadku miałeś małe szanse na zauważenie. Owszem rowerzysta ma
    > obowiązek zejść i przeprowadzić rower po pasach, ale kto tak robi?

    Mogła lecieć turbobabcia z wibratorem w dupie, którą gonił
    wygłodniały pies dingo.

    Zamierzasz coś wnieść do tematu ?

    Bo nie wiem czy zauważyłeś:

    1. Przyznałem się i tu i przed tępymi psami do popełnienia
    wykroczenia polegającego na skręceniu w prawo z lewego pasa.

    2. Twierdzę, że ten skręt nie był skrętem na czerwonym, a na
    zielonej strzałce. Oponenci twierdzą, że sygnalizator po prawej
    stronie dotyczy prawego pasa, a sygnalizator po lewej stronie
    dotyczy lewego pasa. Jednak nikt z w/w nie przeczytał tego (7.3.1):

    http://wyslijto.pl/plik/tdw4w9qitn

    Każdy z "przeciwników" mojego poglądu twierdzi, że osobnym
    wykroczeniem było pojechanie w prawo na zielonej strzałce, bo wg
    nich (was) ja miałem czerwone. Nikt do tej pory nie wskazał
    żadnego przepisu popierającego te teorie. Wiesz, biorę na klatę
    określenia "cwaniak, burak, morderca rowerzysty którego nie
    było, który nie miał prawa przejeżdżać, ale kto tak robi" ...

    Ja jednak oczekuję jak widać bez efektu merytorycznych argumentów.

    Żądam wręcz uzasadnienia wszystkich krzykaczy w tym temacie
    teorii, że zielona strzałka dotyczy tylko i wyłącznie prawego
    pasa ... No i się doczekać nie mogę.

    Pokrzyczysz jeszcze coś o moim buractwie, czy zajmiesz jakieś
    konkretne stanowisko. Słyszę ciąglę, że 2 zarzucone mi
    wykroczenie jest ewidentne wg PORD, ale nikt nie pokazał
    paluszkiem żadnego zapisu to potwierdzającego. Ty to zrobisz,
    czy będziesz pierdział w tłumie ? ... W kupie raźniej ;)

    6008

  • 229. Data: 2010-06-18 18:41:29
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Wspominałem już, że świeciła się zielona strzałka ?

    Wspominałeś.

    A.

  • 230. Data: 2010-06-18 18:43:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-18 18:41, Arek (G) pisze:

    > Wspominałeś.

    Pomijając już w zupełności wykroczenie jakim było skręcenie w
    prawo z pasa przeznaczonego do jazdy w lewo, to skręcenie przy
    tej zielonej strzałce było *dodatkowym* wykroczeniem ?

    Jeśli tak - uzasadnij popierając się przepisami. Wszak jak
    wnioskuję będzie to *wykroczenie przeciwko obowiązującym
    przepisom* nie wykroczenie przeciwko mniemaniu Areczka (G).

    6008