    From: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: K5 i K6 akcja serwisowa
    Date: Wed, 11 Feb 2009 11:24:40 +0100

    Przeleciałem ale nie zauwazylem zeby bylo, a kilka egz tegoz sie
    przewijalo na tej grypie ;-)
    http://www.motofakty.pl/artykul/nie_jedz_na_jednym_k
    ole.html

    dla nie klikaczy:
    88 motocykli Suzuki GSX-R1000K5/K6 sprzedanych w Polsce może stwarzać
    zagrożenie dla ich użytkowników.

    Sprawa dotyczy jednośladów wyprodukowanych w latach 2005 i 2006 w
    Japonii. Podczas jazdy na jednym kole lub w inny ryzykowny sposób, gdy
    integralnym elementem ewolucji wykonywanej przy dużej prędkości jest
    silne uderzenie kołem motocykla w podłoże, przy wielokrotnych tego typu
    manewrach może nastąpić pęknięcie ramy pojazdu.

    Firma Suzuki Motor Poland, mimo uznania, że opisany sposób użytkowania
    motocykli wykracza poza normalną i racjonalną eksploatację, zdecydował
    się podjąć działania mające na celu wyeliminowanie zagrożeń, chociaż nie
    zakwalifikował niepożądanych skutków jako usterki. Przedsiębiorca
    podkreśla również, że normalna eksploatacja nie powoduje żadnego
    zagrożenia dla użytkowników.

    Właściciele GSX-R1000 oraz dilerzy zostaną zawiadomieni o możliwej
    usterce i o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, który
    dokona kontroli i ew. wymiany elementów potencjalnie niebezpiecznych.

    pozdr
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.