  • 1. Data: 2013-02-21 02:11:30
    Temat: Jest HSPDA, nie ma HSPA
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Jest HSPDA, nie ma HSPA
    GSM 900 jest, modem 3G jest.
    http://allegro.pl/telefon-gsm-3-5-cala-wifi-dual-sim
    -3g-bt-android-i3014463803.html
    Czy ten telefon będzie działał z kartą SIM Aero2?

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-02-21 13:57:28
    Temat: Re: Jest HSPDA, nie ma HSPA
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    animka pisze:
    > Jest HSPDA, nie ma HSPA
    > GSM 900 jest, modem 3G jest.
    > http://allegro.pl/telefon-gsm-3-5-cala-wifi-dual-sim
    -3g-bt-android-i3014463803.html

    > Czy ten telefon będzie działał z kartą SIM Aero2?

    Inne telefony oparte na tej samej platformie MT6573 chyba jednak nie
    działają z Aero2. (Przynajmniej takie informacje znalazłem na temat
    Alcatela http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot918d/Alcatel
    -OT-918D.html)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2013-02-21 19:53:21
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.02.2013 02:11, animka pisze:
    > Jest HSPDA, nie ma HSPA
    > GSM 900 jest, modem 3G jest.
    > http://allegro.pl/telefon-gsm-3-5-cala-wifi-dual-sim
    -3g-bt-android-i3014463803.html

    > Czy ten telefon będzie działał z kartą SIM Aero2?

    nieważne. Sama nie dasz rady, więc nie inwestuj w coś nieznanego. Kup
    sobie używany telefon który jest popularny. jak niemasz kasy, weź na
    raty, ale nie kupuj czegoś co jest mało znane, niepewne....

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-02-21 23:40:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" kg52ra$1pl$...@n...news.atman.pl

    > Jest HSPDA, nie ma HSPA

    Nie HSPDA -- ale HSDPA.

    > GSM 900 jest, modem 3G jest.

    Ma być UMTS (3G właśnie) na 900 MHz.

    > http://allegro.pl/telefon-gsm-3-5-cala-wifi-dual-sim
    -3g-bt-android-i3014463803.html
    > Czy ten telefon będzie działał z kartą SIM Aero2?

    Weź swoją SIMkę, idź do sprzedawcy, podaj mu tę SIMkę
    i poproś sprzedawcę o to, aby sprawdził -- IMO to
    najprostsze rozwiązanie. Są różne SIMki Aero2 -- Ty
    masz jakąś starą. UMTS chodzący na 900 MHz to konieczny
    warunek sprzętowy, ale niekoniecznie wystarczający.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-03-09 23:49:43
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > masz jakąś starą. UMTS chodzący na 900 MHz to konieczny
    > warunek sprzętowy, ale niekoniecznie wystarczający.
    nie ma różnych
    stare od dawna są nieaktywne przecież