  • 11. Data: 2017-08-08 16:03:18
    Temat: Re: Jeśli nie nowy Avensis, to co?
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Wczoraj byłem na jeździe próbnej Passatem kombi.
    > Cena ta sama co Avensis kombi z podobnym wyposażeniem :-o
    > Wrażenia z jazdy dużo lepsze. Czy trzeba się bać silników VW - którego
    > silnika VW na pewno nie brać? Skłaniam się ku benzynie, ale nie jestem
    > dogmatyczny.

    Niezagazowany passat to zbrodnia dla kieszeni :). Jakbym miał kupować nowego, to
    raczej 2.0 na comon railach. Niby gazują już bezpośredni wtrysk (Stag i Prins), ale
    ja jakoś jeszcze nikogo z taką instalacją nie widziałem:

    STAG gazuje bezpośredni wtrysk ....
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.samo
    chody/I31BI9cDZh4

    Endriu

  • 12. Data: 2017-08-08 16:21:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup
    >Marzę o tym, żeby ktoś w Polsce pomyślał i odkupił od szwabów
    >licencje na starego passata B5 z 20 zaworowym 130 konnym silnikiem
    >2.0 ALT. Gdyby ktoś coś takiego produkował w wersji oryginalnie
    >zagazowanej LPG (z dupnym bakiem na gaz) to brałbym to w ciemno. Brak
    >turbiny (brak kłopotów), moc

    Ale Euro ile tam zapewne nie spelnia.
    No i nowy to pewnie ze 100 tys zl pownien kosztowac ... choc taki
    zabytek, to moze i 80 ..

    J.

  • 13. Data: 2017-08-08 17:58:25
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Ale Euro ile tam zapewne nie spelnia.

    Ja tam nie wiem czy nie zapewnia. Wg mnie LPG ma te same parametry co
    kręcone diesle VW euro 6.

    Endriu

  • 14. Data: 2017-08-08 18:28:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 12:39 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Na dziś Passat kombi prowadzi w moim rankingu.

    Brałeś może pod uwagę Kia Optima? - ciekaw jestem jak wypada w stosunku do
    Pasata.

    TG

  • 15. Data: 2017-08-08 18:32:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

    >Ja tam nie wiem czy nie zapewnia. Wg mnie LPG ma te same parametry co
    >kręcone diesle VW euro 6.

    Tu nie chodzi co w/g ciebie, tylko na co ma papier, najlepiej z
    niemieckiej agencji :-P

    Swoja droga to ciekawe jestem ile maja takie silniki po przerobce na
    LPG.

    J.

  • 16. Data: 2017-08-08 18:45:19
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Swoja droga to ciekawe jestem ile maja takie silniki po przerobce na LPG.

    Aby to ustalić wystarczy podjechać na najbliższą stację kontroli pojazdów i
    podjpiąć takiego LPG i nowego Euro 6 pod czujniki spalin.

    Endriu

  • 17. Data: 2017-08-08 18:49:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup
    >Aby to ustalić wystarczy podjechać na najbliższą stację kontroli
    >pojazdów i podjpiąć takiego LPG i nowego Euro 6 pod czujniki spalin.

    Smiem podejrzewac, ze miernik na tej stacji jest dalece
    niewystarczajacy do zmierzenia roznicy.

    No chyba, ze jednak jest wystarczajacy ... i ciekawe czy
    zdyskwalifikuje LPG, czy takie euro 6 :-)

    J.

  • 18. Data: 2017-08-09 07:38:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-08-08 o 18:28, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Brałeś może pod uwagę Kia Optima? - ciekaw jestem jak wypada w stosunku
    > do Pasata.

    Brałem i biorę, ale dopiero wybieram się do salonu tej marki na jazdę
    próbną. Dam znać, jak będę po.

  • 19. Data: 2017-08-09 13:20:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-08-09 o 07:38, Poldek pisze:

    > Brałem i biorę, ale dopiero wybieram się do salonu tej marki na jazdę
    > próbną. Dam znać, jak będę po.

    Dziś byłem u Kia, Hyundayi, Mitsubishi i Citroen.

    1. Kia - kręciłem się po salonie 20 minut, wsiadałem, wysiadałem,
    trzaskałem drzwiami i pies z kulawą nogą nie zapytał się, czy
    przypadkiem nie chciałbym kupić samochodu. Wiązał krawat, pedałował po
    smartfonie, ale się nie ruszył. Ponieważ samochody nie podobały mi się
    zupełnie z wyglądu zarówno z zewnątrz, jak w środku, to nie napraszałem
    się nawet o jazdę testową.
    2. Citroen - spytałem o C5 kombi. Odpowiedź krótka i konkretna: nie ma i
    nie będzie. Sprzedawca nie zaproponował żadnego innego samochodu, więc
    wyszedłem.
    3. Mitsubishi - samochód Outlander to jedyny model zbliżony do moich
    założeń. Niestety jest nieładny, szczególnie wewnątrz razi brokatem i
    sreberkami oraz tanimi plastikami. Nie chciałem jechać.
    3. Hyundai - i40 kombi sporo tańszy od Avensisa, Passata i Mazdy 6, ale
    to "widać, słychać i czuć". Kompletnie nie odpowiada mi stylistyka,
    szczególnie wnętrze daje wrażenie obcości.

    Czyli wracam do rozważań między Passatem, Avenisem i Mazdą 6 kombi.

    Ponawiam pytanie - dlaczego nie Passat?

  • 20. Data: 2017-08-09 13:31:26
    Od: p...@g...com

    > Jakieś pomysły?