  • 11. Data: 2013-12-19 22:25:17
    Temat: Re: Jeep i zaciski przód
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" napisał

    > Wymienilem na normalne, stalowe, ale nie ukrywam, ze moje przemyslenia
    > odnosnie pomyslodawcy materialu na tloczki nie sa do zacytowania.
    > Pewnie policzyli, ze ew. odszkodowanie za czyjes zycie wyjdzie taniej, niz
    > pakowanie tloczkow ze stali.
    > Amerykanie.

    Doskonale się sprawdzają. Nie zapiekają się. Po kilkudziesięciu latach
    bakielit faktycznie się kruszy. Tak wyprodukowano np. setki tysięcy XJ-tów i
    miliony innych aut. Jakoś nikogo nie zabiły.

    --
    Hinek

  • 12. Data: 2013-12-20 15:11:24
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-19 22:25, Hinek pisze:
    > (..) Jakoś nikogo nie zabiły.

    Tego akurat nie wiemy.
    Niemniej osobiście wole auto ze stalowymi tłoczkami.
    Gdyby byl to element sprzegla, jakiejs innej hydrauliki, zgoda, niech
    sobie bedzie z czego chce. Ale, wybacz, nie w hamulcach.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"