  • 1. Data: 2010-08-03 16:27:29
    Temat: Łapy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Działająca w Warszawie telewizja TVN24 brutalnie cenzuruje wątki na forum przy
    swoim sztandarowym programie Fakty. TVN24 blokuje praktycznie wszystko. Można
    się o tym przekonać. Postanowiłem to tutaj umieścić, aby widzowie będą mieli
    wgląd w to jakie są mechanizmy działania tej telewizji. Na wątek "Łapy precz
    od VATU!"

    "Jak ruszycie podatki, rejestruje firme na Litwie!"

    pracownicy TVN24 zablokowali taką zwykłą odpowiedź

    "Według PO ktoś musi sfinansować Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2012.
    Stąd te podwyżki. Same cena tego jednego niepotrzebnego stadionu w Warszawie
    to 2 mld złotych! Cena nowego szpitala (budowanego właśnie w Warszawie) to
    zaledwie 220 mln złotych. A szpitale dla bezpieczeństwa Polaków powinny być co
    50 lat burzone i wybudowane na nowo ze względu na przenikanie w strukturę
    bakterii w tym gronkowca. Stadion, ile by za to było szpitali, szkół, itd ?
    rząd Tuska właśnie zamroził budżetówce pensje, nie dostaną podwyżek
    nauczyciele, policjanci, itd, to prawie pół miliona Polaków. Policjanci muszą
    sfinansować system ochrony, szkolenia, infrastrukturę policyjną w czasie Euro
    2012. Rząd zaoszczędzi na nich 800 mln złotych. W lipcu wzrosły ceny gazu o 12
    groszy, przecięta rodzina zapłaci o 100 złotych więcej oraz gaz do samochodów
    CNG. Teraz podwyżka VAT'u do 23%. Rząd PO-PSL zarobi z VAT-em na Polakach 5
    mld złotych. Ktoś musi sfinansować na Euro 2012 autostrady, remonty sieci
    dróg, kolei. Żeby Niemcy i Francuzi po Euro 2012 mogli TIR-ami szybko i
    komfortowo jeździć z towarami przez Polskę do budowanej sieci supermarketów na
    Ukrainie. Kto za to płaci? (fetę Euro 2012) Pan, Pani za to płaci. Podatkami i
    podwyżkami."

    TVN24 po wysłaniu odpowiedzi nie umieścił ją pod wątkiem. To przykład jak
    TVN24 i brutalnie blokuje wolność wypowiedzi.

  • 2. Data: 2010-08-03 16:30:18
    Temat: Jeden z ocenzurowanych wątków TVN24
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    Łapy precz od VATU!!!!!!!!!!!!
    http://www.tvn24.pl/1,251,24,73367424,190427684,3678
    400,0,forum.html

    Spróbuj wysłać odpowiedź pod powyższy wątek jako swój, a zobaczysz, że cenzura
    w TVN24 działa.

  • 3. Data: 2010-08-03 17:18:32
    Temat: Re: Łapy precz od VATU! - Cenzura telewizji TVN24
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    To nic ... TVN ciągle lansuje PRAWDĘ że VAT wzrośnie o 1%
    podczas gdy wzrost podatku VAT z 22% do 23% to wzrost o
    4,7% !!!!!!!!

    Tylko że Polacy nie rozumieją matematyki ... 90%
    ludzi zapytanych na ulicy o prostą matematyczną regułę
    mieszczącą się w matematyce na poziomie podstawówki
    nie odpowie na pytanie.

    Jesteśmy krajem idiotów i nieuków którzy mają się na ... Napoleonów.

    Tomy M.

  • 4. Data: 2010-08-03 18:00:39
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    > To nic ... TVN ciągle lansuje PRAWDĘ że VAT wzrośnie o 1%
    > podczas gdy wzrost podatku VAT z 22% do 23% to wzrost o
    > 4,7% !!!!!!!!

    Za to właśnie zakończone wiadomości jako news dnia podały, że krzyż nie
    został dziś przeniesiony.
    Czy to już TV Trwam?

  • 5. Data: 2010-08-03 18:31:12
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-03 20:00, BaX pisze:

    > Za to właśnie zakończone wiadomości jako news dnia podały, że krzyż nie
    > został dziś przeniesiony.
    > Czy to już TV Trwam?

    Kto upolitycznił sprawę krzyża?

    Przypomnę fakty:

    - Krzyż postawili harcerze
    - Krzyż postanowił usunąć Komorowski (on pierwszy o tym powiedział)

    Tomy M.

  • 6. Data: 2010-08-03 20:19:40
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    > Kto upolitycznił sprawę krzyża?

    ???? ale co to ma wspólnego z newsem dnia? Widać dla TVP jest to większe
    wydarzenie niż np. podwyżka VAT-u

    > Przypomnę fakty:
    >
    > - Krzyż postawili harcerze
    > - Krzyż postanowił usunąć Komorowski (on pierwszy o tym powiedział)

    NIE, NIE usunąć tylko przenieść do kościoła czyli tam gdzie jego miejsce i
    poświęcić. Ponadto to było porozumienie pomiędzy tymi którzy ten krzyż
    wystawili, a władzami kościoła. Hołota która w większości dziś tam się
    zebrała to fanatycy, z religią maja tyle wspólnego co krzyżacy w
    średniowieczu.

  • 7. Data: 2010-08-03 20:49:51
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > z religią maja tyle wspólnego co krzyżacy w
    > średniowieczu.

    Kolejny, ktory wiedze o "krzyzakach" czerpie z beletrystyki Sienkiewicza...
    Z reszta Twojego postu nie wypada sie nie zgodzic. To oczywiscie
    fanatycy - warto posluchac i poogladac :
    973,_Pilnujemy_krzyza___Mamy_calonocne_warty_.html

  • 8. Data: 2010-08-03 20:54:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości

    > Kolejny, ktory wiedze o "krzyzakach" czerpie z beletrystyki
    > Sienkiewicza...
    > Z reszta Twojego postu nie wypada sie nie zgodzic. To oczywiscie fanatycy

    Mało.
    To zwyczajne pisowskie oszołomy.
    Mohery w czystym wydaniu.
    Tak się mści tolerowanie w kraju działalności sekt w rodzaju radia z mordą.

  • 9. Data: 2010-08-04 04:47:46
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Mało.
    > To zwyczajne pisowskie oszołomy.
    > Mohery w czystym wydaniu.
    > Tak się mści tolerowanie w kraju działalności sekt w rodzaju radia z mordą.

    Człowieku bądź trochę tolerancyjny. Tacy ludzie istnieją i nic na to nie
    poradzisz. Geje też istnieją ...

    A teraz pomyśl. Komu jest na rękę ta cała awantura o krzyż. Kto to
    rozpoczął i po co.
    Można było pokazać klasę, być mądrym prezydentem "wszystkich polaków" i
    poczekać z tym do wmurowania tablicy (nawet była zgoda na nie wystającą
    z poziomu ziemi żeby żaden "konserwator" się nie burzył
    Ale jak widać znowu sondaże pokazały że będzie lepiej jak się wrzuci
    temat zastępczy żeby podkurzyć "mochery".
    Genialne w swojej prostocie.

    O czym my tu ku.... piszemy.
    Ludzie VAT podnoszą o 1 PUNKT PROCENTOWY!!!!

  • 10. Data: 2010-08-04 07:14:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Człowieku bądź trochę tolerancyjny. Tacy ludzie istnieją i nic na to nie
    > poradzisz. Geje też istnieją ...
    >
    > A teraz pomyśl. Komu jest na rękę ta cała awantura o krzyż. Kto to
    > rozpoczął i po co.

    Komu na ręke? No jak komu, pisowi, im więcej szumo w koło tej całej
    katastrofy tym lepiej dla nich. Przecież wczoraj jakiś idiota w szaruym
    mundurku spranym jak szmata do podłogi powiedział, że do dziś nie wiadomo
    czy to był wypadek czy zamach.