eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-04-26 12:03:38
    Temat: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...jest w niebezpieczeństwie.
    Biorę jedynie poprawkę, że to informacja z tabloidu, więc pewnie coś
    przekręcili i "dośpiewali".
    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/wielka-brytania-zeg
    ary-analogowe-znikna-ze-szkol-uczniowie-maja-problem
    y-z/hqme6d7
    Uwaga, zaparzona kawa jest gorąca...
    Uwaga, nie zażywaj cyjanku, bo pukniesz w kalendarz...
    Uwaga, papierosy powodują raka. Nawet obrazki nie odstraszają, jedynie
    klient prosi o paczkę z inną fotką.
    Już chyba w KRLD jest lepiej, jakoś dają sobie radę bez bycia maminsynkami.
    I coraz poważniej myślę, że tam, mimo wszystkich wypaczeń, zaniedługo będzie
    najnormalniej w świecie, bo odrzucą ten chłam, zamulający mózgi.
    Ale, może ja też bym chciał być takim maminsynkiem z musu?
    Sam nie wiem...
    Najgorsze, że tłuszcza dorośnie i będzie np. projektować nowoczesną
    technikę, a ja jakoś bym nie chciał, by nowe auto, czy samochód, czy
    cokolwiek innego, projektowała mi osoba, która nie potrafi odczytać godziny
    z zegarka ze wskazówkami... Nie chciałbym, aby operował mnie chirurg, który
    aby stwierdzić, jak długo trwa zabieg, będzie musiał korzystać z tabelki,
    przekładającej "zapis" zegara wskazówkowego, na cyfrowy. Niedługo taki baby
    porządnie nie wyrucha, bez wspierania się tymi dziwnymi technologiami,
    fejzbukowo-twiterowo-maminsynkowymi...
    Pokolenie gnomów, gimbazy (bez urazy wobec normalnych gimnazjalistów),
    tłumoków i kretynów z matołami rośnie, kurwa mać... Normalni zejdą chyba do
    jakiejś niszy, jeśli tłumoki i stamtąd ich nie wyprą, pojeby typu "wyglądać
    jak Barbi/Ken" będą mieć pierwszeństwo, pierwsze i niejedyne (nie chcę się
    rozpisywać, bo mi wątek ucieknie) skojarzenie, to film Fahrenheit 451.
    Oglądane kiedyś przeze mnie filmy typu "rozpasana przestępczość w
    przyszłości", już nie jawią mi się jako fantastyka, lecz jako coś, co staje
    się coraz bardziej realne.
    Pozostaje chyba wyrwać się gdzieś w Bieszczady, głęboko w las, parę paneli
    słonecznych aby mieć energię, studnia z wodą, jeśli da radę wykopać coś
    dobrego i raz na jakiś czas, bardziej z konieczności, wypad do sklepu. I
    liczyć na to, że taka bezzegarkowa (nie noszę ze względu na uczulenie
    kontaktowe) tłuszcza, z lenistwa nie zechce zapuścić się w taki las.
    Szambowóz, albo kanaliza, jeśli się da, oraz kasy starczy. No - i liczyć też
    na to, że panele i studnia starczzą na długo. Nie potrzebuję jakichś
    nieziemskich mocy. Wystarczy, że mi światło i urządzenia zasili, co do zimy,
    to później pomyślę, auto, raczej jakieś starsze, ale sprawne, bądź inny
    pojazd, bez tych supernowoczesnych komputerów, którym się może nie spodobać
    3% niezgodności napięcia iskry i mi pół samochodu wyłączy.
    Pająki? Cóż, pozostanie przywyknąć.

    Ja jestem zdegustowany, że świat idzie tak źle, że normalnych coraz mniej,
    ktoś z nas tutaj miał nawet w stopce cytat któregoś polskiego pisarza,
    mniej-więcej, że suma inteligencji ludzkości jest stała, tylko ludzi
    przybywa...

    A może ja się tylko czepiam i wcale tak źle nie jest?
    Czy rośnie pokolenia ADHD-owców i innych takich dyslektyków? W powodzi
    których zginą ci, co rzeczywiście mają ADHD, dysleksję i naprawdę potrzebują
    pomocy?

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...