  • 11. Data: 2018-11-26 08:21:17
    Temat: Re: Jazda pod prąd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 22:49:38 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>> https://wiadomosci.wp.pl/powazny-wypadek-na-s8-nie-z
    yje-dwoch-kierowcow-6320520042813057a

    > Przy okazji takich doniesień, zawsze staram się na streetview pooglądać jak
    > wyglądał wjazd i co trzeba było zrobić żeby się pogubić.
    >
    > Zazwyczaj wystarczy ominąć nie z tej strony jeden znak C-9 i dalej kierowca
    > już nieniepokojny niczym wyjeżdża na autostradę pod prąd.
    > Przy niezbyt rozgarniętym kierowcy (a tu trzeba pamiętać że są kierowcy
    > którzy rzadko mają doczynienia z jakimikolwiek węzłami drogowymi i
    > autostradami) i niezbyt dużym ruchu na autostradzie - nieszczęście gotowe.

    Kierowca byl z Dolnego Slaska, to A4 kiedys jechal :-)

    > W tym wypadku prawdopodobnie tu wjechał nie po tej stronie C-9:
    > https://www.google.com/maps/@51.2999156,17.7694892,3
    a,75y,166.28h,83.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjsHYhZUdqji
    AQ5qY3fdywA!2e0!7i13312!8i6656
    > Streetview widać jeszcze sprzed otwarcia, ale nie sądzę żeby coś się więcej
    > tu zmieniło.

    Jeszcze ciekawiej wyglada stad
    https://goo.gl/maps/Mex9RFKuLZF2

    Hm, przez ta wysepke moze i latwo sie pomylic.
    Jeszcze trzeba miec pecha, zeby nikt akurat nie zjedzal ... ale Sycow
    to nie jest uczeszczane miasto.

    Ale to na tym wezle sie pomylil ? Do Kepna jeszcze kawalek.
    Choc tam wszystkie wezly trąbkowe, to podobnie moze byc.

    > Kiedyś napisałem maila do GDDKiA w sprawie podobnego wjazdu, zaproponowałem
    > chociaż postawienie B-2 przed samą autostradą, ale odpisali że zjazd
    > oznakowany jest prawidłowo, a rozporządzenie nie pozwala na użycie B-2 w
    > połowie zjazdu, a na początku byłoby mylące.
    >
    > Niemcy mają fajny znak na takie okazje:
    > https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
    GcQKV2RM1Qktu97Yi6gBQ3awBYCE2r75qX1z6jVS1F99c9HPf4LS

    Ale powinny byc jezdnie szeroko rozdzielone, bo jak zobaczysz to po
    lewej stronie wlasnej jezdni ...

    J.

  • 12. Data: 2018-11-26 08:24:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 23:17:58 +0100, Cavallino napisał(a):
    yje-dwoch-kierowcow-6320520042813057a

    > W Galaxy zapierdalacz? ;-)

    A silnik tam jaki 3.8 litra ? :-)

    No i po skutkach patrzac, to ktos tam zap* ...

    J.

  • 13. Data: 2018-11-26 08:29:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 22:50:39 +0100, j...@i...pl napisał(a):

    > A jakoś ludzie na nią wjeżdżają. I to chyba właśnie S8 przoduje w tym
    > rankingu.

    Hm, google zdominowal ten wypadek, i znajduje niewiele innych - jeden
    pijak, druga wariatka, no i trzeci pomykal sobie chyba normalnie ...

    Ale znajduje tez
    https://www.wprost.pl/zycie/484371/kierowcy-wjezdzal
    i-pod-prad-na-s8-wina-znakow.html

    Widac nie na te wezly sie patrzylem, co trzeba.

    To byl 2014 ... widac nowe znaki niezbyt pomogly.
    Albo "rozporzadzenie zabrania ustawic zakazu w polowie".

    Przyklad Tomka w GM byl z ktorego roku ?

    J.

  • 14. Data: 2018-11-26 11:32:10
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 08:29, J.F. pisze:

> [...]
    > Albo "rozporzadzenie zabrania ustawic zakazu w polowie".
    >
    > Przyklad Tomka w GM byl z ktorego roku ?

    Chciałem pokazać kolejny przykład takiego skrzyżowania - sam tam kiedyś
    po ciemku wjechałem pod prąd - na szczęście tylko wysepka była do
    objechania.
    Proszę zwrócić uwagę na skręt w lewo i jak jest tam obrócony znak ze
    strzałką. Znaku zakazu wjazdu ni ma wcale...

    https://www.google.pl/maps/@52.1691269,20.8108474,3a
    ,75y,30.87h,64.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbA2uYI4IAEwhz
    TTjwRCWsA!2e0!7i13312!8i6656

    Swoją drogą ciekawostka - auto google jechało po chodniku? :-)
    T.

  • 15. Data: 2018-11-26 11:44:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    zTTjwRCWsA!2e0!7i13312!8i6656

    >Swoją drogą ciekawostka - auto google jechało po chodniku? :-)

    Maja rowery google
    https://www.youtube.com/watch?v=dboX8EYuGLg

    Ale tu jakis inny musial byc, z kamerami przed rowerzysta.

    J.

  • 16. Data: 2018-11-26 17:25:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-11-2018 o 08:24, J.F. pisze:
    yje-dwoch-kierowcow-6320520042813057a

    > A silnik tam jaki 3.8 litra ? :-)

    Były tam w ogóle takie?
    Galaxy to europejski van, taki sam jak Sharan.
    Prędzej spodziewałbym się w tym jakiejś padliny w rodzaju tdi.