  • 61. Data: 2011-07-13 17:38:36
    Temat: Re: [OT] Re: Jazda po czesku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dykus" napisał w wiadomości
    >Jak Polak?! A dlaczego nie jak np. Niemiec?

    Niemcy tak nie jezdza. Mozna by rzec ze nie potrafia :-)

    Ale i Polacy tak nie jezdza, przynajmniej nie az tak :-)

    >To może być tylko koszt interwencji straży pożarnej, itp. Gorzej, jak
    >ktoś inny ucierpi przez jego głupotę.

    Zalezy ile mialby lat - byc moze czeski ZUS bedzie mu wdzieczny :-)

    Ale na dwoch filmach sie skonczylo .. ciekawe czemu :-)

    J.

  • 62. Data: 2011-07-13 18:07:38
    Temat: Re: Jazda po czesku
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> wrote:

    > I w mieście czasami też nie.
    > Jechałem niedawno przez miasto, jakieś 55 km/h, na podwójnej ciągłej
    > wyprzedza mnie jeden gość. Dogoniłem go na światłach. I na następnych. I
    > na jeszcze następnych też.

    I to jest skandal. (oczywiście mówię o tym, że stawaliście na wszystkich
    kolejnych światłach)

    > Ale potem skręcił w prawo nie używając
    > kierunkowskazu, no bo po co? Przecież on wie, że skręca!

    Uwielbiam takich. Zwłaszcza jak jest dwupasmowa ulica i dopiero po
    zmianie świateł łosiowi się przypomina, że będzie skręcał. W lewo...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 63. Data: 2011-07-13 18:17:47
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Uwielbiam takich. Zwłaszcza jak jest dwupasmowa ulica i dopiero po
    > zmianie świateł łosiowi się przypomina, że będzie skręcał. W lewo...

    Etam. Lepsi tacy co sobie przypominają o skręcie w prawo. Z lewego pasa :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 64. Data: 2011-07-13 19:34:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gil" napisał w wiadomości
    >Policja w Czechach jest do?ć przyjazna wbrew temu co wielu pisze.
    >Po pierwsze należy starać sie rozmawiac po czesku. Ja sie troche
    >nauczyem po 10-ciu wyjazdach i dwóch płytach CD z językiem czeskim.

    No, o ile pare przydatnych slow rozumiem (parek z rohlikiem np), to
    pogadac bym sie nie odwazyl.

    >A ogólnie Czechy to wspaniały kraj. Ludzie bardzo przyjaĽni. Co
    >miasteczko to piekny ryneczek i widoki. Bardzo chętnie tam jeżdzę.

    Hm, jakbys pojechal po dolnym slasku, to w zasadzie tez - w kazdym
    malym miasteczku jest podobny ryneczek.
    Ale komu sie chce na nim zatrzymywac, moze turystom z czech :-)

    J.

  • 65. Data: 2011-07-13 19:50:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 00:56, Gil pisze:

    > Policja w Czechach jest dość przyjazna wbrew temu co wielu pisze.

    Też mam takie wrażenie - znaczy nie spotkałem jakichś specjalnie
    negatywnych zachowań.

    > Po pierwsze należy starać sie rozmawiac po czesku.

    Zaprzeczę, ponieważ czeskiego nie znam i jeśli już, to starałem się
    po angielsku (efekt taki sobie) :) Nie zauważyłem z tego tytułu
    specjalnych problemów :) Może to zwyczajnie kwestia podejścia?
    Zawsze się dogadałem. Lepiej niż mój syn, który czeskiego się
    właśnie uczył z płyt i z kontaktów bezpośrednich :)

    > Oni strasznie nie lubią polskich cwaniaków - pewnie reminiscencja z PRLu
    > gdzie Polacy jeździli bez wiz do Austrii.

    Cwaniaków to nie tylko oni nie lubią - jest to raczej powszechne.

    > Jak 3 facetów jest w aucie to mandat masz bez dyskusji
    > Jak w aucie jest kobieta i dziecko to trzeba kobietę wykorzystać. W sensie
    > uśmiechu i paru słów. Pokazać, że nie jesteśmy gangsterami tylko zwykłymi
    > ludźmi.

    Że słucham? Skąd założenie, że gangster?

    > A ogólnie Czechy to wspaniały kraj. Ludzie bardzo przyjaźni.

    Z tym się zgadzam.

    > Co miasteczko
    > to piekny ryneczek i widoki. Bardzo chętnie tam jeżdzę.

    Ty piszesz o walorach turystycznych, ja o kontaktach z ludźmi.

  • 66. Data: 2011-07-13 21:38:46
    Temat: Odp: [OT] Re: Jazda po czesku
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:rjpq179rp2n8l16sni25k2nl6gat9ekh76@4ax.
    com...

    > Chyba z opolszczyzny.

    Akurat dzisiaj jeździłem po Opolszczyźnie.
    Chyba już sami repatriowani Niemcy tu mieszkają ;-)
    Jak podwójna, to nawet ciągnika nie wyprzedzą.
    Jak zabudowany, to wszyscy 50.

    Pzdr

    JKK

  • 67. Data: 2011-07-13 21:40:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Jul 2011 12:13:56 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Chyba jak Twoja stara ;P

    Żenada.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 68. Data: 2011-07-14 01:45:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    Wednesday, July 13, 2011, 9:40:25 PM, you wrote:

    > Żenada.

    Więcej luzu. Tu już nawet smiley był, żeby nikt nie pomyślał, że piszę
    to poważnie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 69. Data: 2011-07-14 07:39:15
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Grejon napisał:
    > Etam. Lepsi tacy co sobie przypominają o skręcie w prawo. Z lewego pasa :)

    Oraz tacy, którzy przypominają sobie o skręcie w prawo zaraz po tym jak
    wyprzedzili rowerzystę, lub, co gorsza, jeszcze w trakcie tego manewru.

  • 70. Data: 2011-07-14 09:51:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:ivlve2$jsi$1@polsl.pl...
    Użytkownik Grejon napisał:
    > Etam. Lepsi tacy co sobie przypominają o skręcie w prawo. Z lewego pasa :)

    >Oraz tacy, którzy przypominają sobie o skręcie w prawo zaraz po tym jak
    >wyprzedzili rowerzystę

    Skąd Ci się rowerzysta wziął?
    Masz jakąś manię z tym związaną?
    Bo niby co za różnica, rowerzysta czy co innego w danej sytuacji?