  • 11. Data: 2009-03-21 15:42:30
    Temat: Re: Jakiego kabla i gniazdka użyć
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Paweł napisał:
    [...]
    > Położyć kabel HDMI lub nawet dwa takie kable.
    [...]
    > Połóż jeden kabel SCART (taki zawierający też przewody do RGB)

    A czy nie będą przekroczone maksymalne długości kabli?

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 12. Data: 2009-03-21 17:34:52
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:
    > Użytkownik Paweł napisał:
    > [...]
    > [...]
    >
    > A czy nie będą przekroczone maksymalne długości kabli?

    Rzeczywiście pytający nie podał odległości. Zapewne więc nie jest ona
    ekstremalnie wielka. Dla kilkunastu metrów HDMI jak i SCART jeszcze
    zadziała.

    Paweł

  • 13. Data: 2009-03-21 19:12:08
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Paweł napisał:
    > Rzeczywiście pytający nie podał odległości. Zapewne więc nie jest ona
    > ekstremalnie wielka. Dla kilkunastu metrów HDMI jak i SCART jeszcze
    > zadziała.

    Gdzieś czytałem o przedłużaniu HDMI powyżej 10m, więc pewnie to jest max
    wg specyfikacji. Co do Scarta to dobry kabel spokojnie też tyle powinien
    pociągnąć. Ale na wszelki wypadek każdy sygnał powinien mieć osobny
    ekran. Takie kable są albo płaskie, albo okrągłe grube (średnica ok. 1cm
    i większa, chyba że nie wszystkie styki są połączone).

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 14. Data: 2009-03-22 16:22:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

> [...]
    > ekran. Takie kable są albo płaskie, albo okrągłe grube (średnica ok. 1cm
    > i większa, chyba że nie wszystkie styki są połączone).

    i co ? nie lepiej bezprzewodowo?

    pawell

  • 15. Data: 2009-03-22 20:56:34
    Od: "tadzik" <j...@o...pl>

    Co do dlugosci kabla, szacunkowo przekroczy 10 m, mysle ze bedzie to okolo
    15-18 m.