-
61. Data: 2017-11-11 23:01:03
Temat: Re: Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik T. k...@i...pl ...
> Spółka ElectroMobility Poland zleciła Kantar TNS wykonanie
> kompleksowych badań na temat, jakiego auta elektrycznego chcą
> polscy kierowcy?
>
> Okazuje się, że 73% ankietowanych zastanawiało się nad zakupem
> samochodu elektrycznego. Najważniejszymi kryteriami branymi pod
> uwagę przy zakupie były: pojemność min. 4 osoby, długa gwarancja
> oraz dobra dostępność do usług serwisowych. O zakupie zdecydowałaby
> ekonomia, ekologia, cena oraz dostępność infrastruktury do
> ładowania.
>
> Więcej tutaj:
>
> http://glowny-mechanik.pl/2017/11/09/jakiego-auta-el
ektrycznego-chca-
> polscy-kierowcy/
Czyli zasieg nie ma znaczenia? Hmm...
73%? Nowe auta? ROTFL...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
miliarderem" - Charlie Chaplin
-
62. Data: 2017-11-13 10:55:43
Temat: Re: Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
On 2017-11-10 13:00, T. wrote:
> Zwykle buduje się firmy w otoczeniu głównego producenta, żeby mieć
> blisko do odbiorcy. Jest kilka firm we Wrześni produkujących na rzecz
> VW, podejrzewam że i ta firma z Dzierżoniowa będzie pracowała dla LG.
No i to nie oznacza, ze kazdy kto chce sobie produkowac samochod na
czesciach VW moze je sobie we Wrzesni kupic i to zrobic. Bo to ze LG
bedzie produkowalo baterie w PL wcale nie oznacza ze kazdy wanna-be
producent e-aut w tym kraju bedzie w jakiejs szczegolnie lepszej
sytuacji. I tak pewnie kupi je po tej samej cenie co dowolny inny
odbiorca ze swiata, przy identycznej ilosci. I jeszcze moze nawet
z wysylka z magazynu nawet nie zlokalizowanego w PL.
--
memento lorem ipsum
-
63. Data: 2017-11-13 13:00:38
Temat: Re: Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2017-11-13 o 10:55, elmer radi radisson pisze:
> On 2017-11-10 13:00, T. wrote:
>
>> Zwykle buduje się firmy w otoczeniu głównego producenta, żeby mieć
>> blisko do odbiorcy. Jest kilka firm we Wrześni produkujących na rzecz
>> VW, podejrzewam że i ta firma z Dzierżoniowa będzie pracowała dla LG.
>
> No i to nie oznacza, ze kazdy kto chce sobie produkowac samochod na
> czesciach VW moze je sobie we Wrzesni kupic i to zrobic. Bo to ze LG
> bedzie produkowalo baterie w PL wcale nie oznacza ze kazdy wanna-be
> producent e-aut w tym kraju bedzie w jakiejs szczegolnie lepszej
> sytuacji. I tak pewnie kupi je po tej samej cenie co dowolny inny
> odbiorca ze swiata, przy identycznej ilosci. I jeszcze moze nawet
> z wysylka z magazynu nawet nie zlokalizowanego w PL.
>
>
>
Oczywiście, jednak często (nie zawsze) producenci wolą korzystać z
miejscowego zaopatrzenia. Odpadają koszty transportu i ryzyko z nim
związane.
T.
-
64. Data: 2017-11-20 16:33:30
Temat: Re: Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
Od: robot <a...@o...pl>
W dniu 2017-11-09 o 16:55, T. pisze:
> O zakupie zdecydowałaby ekonomia, ekologia, cena oraz dostępność infrastruktury do
ładowania.
>
Czyli, jak często bywa, człowiek nie bierze udziału w decydowaniu.
-
65. Data: 2017-11-20 18:43:47
Temat: Re: Jakiego auta elektrycznego chcą polscy kierowcy?
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 10.11.2017 o 15:55, Tomasz Pyra pisze:
> Dużo łatwiejsze wydaje się przyklejenie do przedniej szyby czegoś w stylu
> viatolla, tyle że może wykorzystującego zdobycze XXI wieku (lokalizacja
> satelitarna, transmisja komórkowa).
Niby łatwiejsze, a bramki na autostradach są.
Już pisałem - łatwiejsze to jest dojebanie opłaty elektromobilnej do
każdego licznika za możliwość ładowania i plebs będzie się z nawiązką
zrzucał na luksusowe bryki. A skoro zapłacił już za elektryki, to im się
będzie dosrywać coraz to nowe podatki i utrudnienia dla spalinek, żeby
zaczęli korzystać za co zapłacili;)
Jeszcze wam bokiem te elektryki. Miniester finansów zawsze chce dobra
obywateli.
Shrek