  • 1. Data: 2012-10-22 00:09:11
    Temat: Jakie (starsze/tańsze) samochody maja korek spustu paliwa? Wydumka
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    bawię się w VW T3. Zachciało mi się zmodyfikować bak paliwa - poprzez
    montaż korka spustowego - tak, żeby móc go łatwo oczyścić z
    ewentualnych śmieci. W jakich samochodach znajdę odkręcany korek
    spustowy? Chciałbym wyciąć go z kawałkiem blachy dookoła gwintu i
    wspawać w mój zbiornik. Wiem, że niektóre Mercedesy mają coś takiego

    http://allegro.pl/korek-spustowy-paliwa-mercedes-w-2
    10-kombi-i2731279929.html

    Inne samochody? Modele?

    Tak, wiem ciecie/spawanie zbiorników jest niebezpieczne.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2012-10-22 00:42:06
    Od: k...@v...pl

    W dniu poniedziałek, 22 października 2012 00:09:12 UTC+2 użytkownik Piotr Molski
    napisał:
> [...]
    10-kombi-i2731279929.html

    > Inne samochody? Modele?
    >

    > Tak, wiem ciecie/spawanie zbiorników jest niebezpieczne.

    Przez otwór co palca nie da się włożyć to się naczyścisz, oj jak się naczyścisz.

  • 3. Data: 2012-10-22 01:40:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Przez otwór co palca nie da się włożyć to się naczyścisz, oj jak
    > się naczyścisz.

    hmm może chodzi o ciąganie paliwa od ruskich?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-10-22 01:53:36
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 22 Paź, 00:42, k...@v...pl wrote:
    > Przez otwór co palca nie da się włożyć to się naczyścisz, oj jak się naczyścisz.

    OK - jaka jest średnica takiego korka spustowego w zbiorniku
    Mercedesa? Są inne modele samochodów z większymi korkami? "Zakrętka" z
    czegoś innego? Może po prostu wytoczyć.
    Zbiornik na razie leży sobie w garażu i czeka na pomysł.

    pozdr
    Piotr

  • 5. Data: 2012-10-22 01:55:28
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 22 Paź, 01:40, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > hmm może chodzi o ciąganie paliwa od ruskich?

    Uderz w stół, nożyce się odezwą ;)

    pozdrawiam mimo wszystko
    Piotr

  • 6. Data: 2012-10-22 02:06:47
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-22 01:55, Piotr Molski pisze:

    > Uderz w stół, nożyce się odezwą ;)

    Kup Passata B3 :)

  • 7. Data: 2012-10-22 09:36:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Monday, October 22, 2012, 12:09:11 AM, you wrote:

    > bawię się w VW T3. Zachciało mi się zmodyfikować bak paliwa - poprzez
    > montaż korka spustowego - tak, żeby móc go łatwo oczyścić z
    > ewentualnych śmieci.

    Ale skąd te śmieci? Pompa paliwa zasysa z dna zbiornika, paliwo w
    czasie jazdy jest ciągle mieszane a w nowoczesnych samochodach ciagle
    krąży pomiędzy zbiornikiem a układem zasilania z filtrem. Nie ma szans
    na osadzenie się jakichkolwiek zanieczyszczeń.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-10-22 09:45:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 21 Oct 2012 15:09:11 -0700 osobnik zwany Piotr Molski
    napisał:

    > Inne samochody? Modele?

    na pewno miał duży fiat

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2012-10-22 09:53:27
    Od: "oneir" <s...@s...com>

    Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Kup Passata B3 :)

    eee, co ty teraz najlepszy to przewozu jest Ford Econoline, fabrycznie
    zbiorniki paliwa maja 230 litrow, a wchodzi jeszcze wiecej

  • 10. Data: 2012-10-22 10:23:19
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    wiadomości news:1681210510.20121022093655@pik-net.pl.invalid...

> [...]
    > krąży pomiędzy zbiornikiem a układem zasilania z filtrem. Nie ma szans
    > na osadzenie się jakichkolwiek zanieczyszczeń.

    Pół roku temu znajomy mechanik pokazywał mi co wypłukali z baku
    pięcioletniego passata. Zdecydowanie wyglądało jak szlam. Samochód podobno
    regularnie tankowany na BP.