  • 1. Data: 2004-05-05 09:47:17
    Temat: Jakie predkosci na DSL TP
    Od: "Piotr Jezierski" <s...@s...pl>

    Mam pytanie, jakie są średnie osiągi na DSL 1 Mbit/s. Interesują mnie
    zarówno prędkości z jak do serwera.
    Czy nie ma problemów z działaniem i przestojami?

    Piotr Jezierski

  • 2. Data: 2004-05-05 21:51:51
    Temat: Re: Jakie predkosci na DSL TP
    Od: Mateusz Pronobis <p...@d...null.spam>

    Piotr Jezierski wrote:
    > Mam pytanie, jakie są średnie osiągi na DSL 1 Mbit/s. Interesują mnie
    > zarówno prędkości z jak do serwera.
    > Czy nie ma problemów z działaniem i przestojami?
    >
    > Piotr Jezierski

    dsl - 1mb - katowice
    download ~128kb
    upload nigdy nie mierzylem ale pewno okolo ~128/4 ;-)
    pozdrawiam

    --
    Mateusz Pronobis
    www.mateusz.info

  • 3. Data: 2004-05-06 08:42:59
    Od: Adam Jankowski <a...@u...o2.pl.to>

    Piotr Jezierski wrote:

    > Mam pytanie, jakie są średnie osiągi na DSL 1 Mbit/s. Interesują mnie
    > zarówno prędkości z jak do serwera.
    D: 128KBps
    U: 256kbps

    > Czy nie ma problemów z działaniem i przestojami?

    jeszcze sie nie zdarzyly.

  • 4. Data: 2004-05-06 12:24:21
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Mateusz Pronobis naskrobał na ścianie:

    > dsl - 1mb - katowice
    > download ~128kb
    ^^^^^
    To cos slabo ci dziala bo mi chodzi 8 razy szybciej (wnioski wyciagnij sam)

    --
    Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

  • 5. Data: 2004-05-06 17:14:41
    Od: Mateusz Pronobis <p...@d...null.spam>

    yab wrote:
    > ^^^^^
    > To cos slabo ci dziala bo mi chodzi 8 razy szybciej (wnioski wyciagnij sam)

    oj nie czepiaj sie literek, kazdy wie o co chodzi ;)

    --
    Mateusz Pronobis
    www.mateusz.info

  • 6. Data: 2004-05-06 21:56:05
    Od: Szymek Jędrzejczak <s...@o...pl>

    Użytkownik Piotr Jezierski napisał:

    > Mam pytanie, jakie są średnie osiągi na DSL 1 Mbit/s. Interesują mnie
    > zarówno prędkości z jak do serwera.
    > Czy nie ma problemów z działaniem i przestojami?

    mam w szczecinie od trzech miesiecy i byla tylko jedna dwu godzinna
    awaria, a tak to chodzi bez przerwy, modem sie nie wiesza.

    wiadomo czasem chodzi lepiej, czasem gorzej (ale z przewaga tego
    pierwszego :) ) a download faktycznie czasami dochdzi do 128 Kb/s, a
    srednio? ciezko powiedziec, mam na tym 21 kompow, a i tak poniez 30 Kb/s
    zadko zchodzi, upload mam przyciety do 30 Kb/s i tyle wyciaga.

    czasem tylko jak zaduzo ludzi wlaczy eMule (albo cos podobnego gdzie
    jest duza liczba polaczen) to sie troche modem zapycha (to chyba wynika
    z charakterystyki ADSL), ale mozna to pewnie jakims kolejkowaniem zalatwic.

    Generalnie jestem zadowolony.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2004-05-07 09:55:40
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "Piotr Jezierski" <s...@s...pl> wrote :

    > Mam pytanie, jakie są średnie osiągi na DSL 1 Mbit/s.

    ponoc zmienili synchronizacje wszystkim jak leci (nie tylko neo) i teraz
    z 1mbit leci 150KB

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 8. Data: 2004-05-07 15:07:57
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    RusH wrote:

    > ponoc zmienili synchronizacje wszystkim jak leci (nie tylko neo) i teraz
    > z 1mbit leci 150KB

    taa i uplink 300KB

    --
    VoMi7

  • 9. Data: 2004-05-07 23:04:30
    Od: "yoyek" <y...@u...irc.pl>

    "RusH" <l...@p...pl> wrote in message
    .80...
    > ponoc zmienili synchronizacje wszystkim jak leci (nie tylko neo) i teraz
    > z 1mbit leci 150KB

    Tez to zauwazylem, ale odbylo sie to bez zmiany wartosci synchornizacji
    modemu. U mnie nadal laczy sie na 1344/320.

    --
    pozdrawiam
    yoyek