-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti
.pl!not-for-mail
From: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Jakie czesci samochodu mozna sprzedac?
Date: Thu, 03 Apr 2014 10:26:21 +0200
Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
Lines: 28
Message-ID: <lhj5vo$uft$1@alfa.ceti.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-62-121-144-222.ceti.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: alfa.ceti.pl 1396513592 31229 62.121.144.222 (3 Apr 2014 08:26:32 GMT)
X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Apr 2014 08:26:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529181
[ ukryj nagłówki ]Czesc
Zastanawiam sie czysto teoretycznie, ktore czesci mozna (ew. ktorych nie
mozna) sprzedac, zeby byc w zgodzie z ustawa:
"Dz.U. 2005 nr 25 poz. 202
Ustawa z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z
eksploatacji"
Nie, nie chce rozebrac szrota tylko nurtuje mnie odpowiedz na pytanie,
do ktorego momentu samochod jest jeszcze samochodem.
Jesli rozbiore go do ostatniej srubki i wszystkie czesci sprzedam to
zostanie mi hmmm.. karoseria/nadwozie z numerami bo cala reszta jest
"nierejestrowana".
Czy posiadam w dalszym ciagu samochod majac sama karoserie?
A jesli zgniote karoserie do szesciennej kostki pol na pol na pol metra
to dalej mam samochod bo posiadam hmm... tabliczke z numerami i blachy?
Rozumiem, ze taka kostka szescienna nie przejdzie przegladu wiec nie
bede nia mogl jezdzic - szczegolnie, ze nie ma silnika. Jasna sprawa,
ale praktycznie nie istnieje juz samochod jako taki wiec moge zaniesc te
kostke do urzedu i pokazac, ze juz nie mam samochodu? :))
--
jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.14 10:44 k...@g...com
- 03.04.14 16:39 Darek
- 03.04.14 17:21 Cavallino
- 03.04.14 21:03 ToMasz
- 03.04.14 21:39 mlodz
- 03.04.14 23:46 k...@g...com
- 04.04.14 09:55 r...@g...com
- 04.04.14 10:37 Jarek Pudelko
- 04.04.14 10:39 Jarek Pudelko
- 04.04.14 10:41 Jarek Pudelko
- 04.04.14 10:43 Jarek Pudelko
- 04.04.14 11:39 Budzik
- 04.04.14 13:45 semi
- 04.04.14 13:46 k...@g...com
- 04.04.14 19:12 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=