  • 1. Data: 2012-11-06 08:25:48
    Temat: Jaki zasilacz do WD MyBook
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Witam,

    Kilka miesięcy temu podczas przeprowadzki zaginął mi zasilacz do dysku
    zewnętrznego 3.5" WD MyBook 1TB (z portami USB, FireWire, eSATA). Czy
    ktoś się orientuje jakie napięcie i wydajność prądowa jest wymagana do
    tego typu dysków? Na obudowie jest tylko informacja DC IN.

    Na stronie WDC jest tylko informacja o napięciu wejściowym do zasilacza.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-11-06 08:52:04
    Temat: Re: Jaki zasilacz do WD MyBook
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 06 Nov 2012 08:25:48 +0100, Piotr Rezmer <p...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >tego typu dysków? Na obudowie jest tylko informacja DC IN.
    >
    >Na stronie WDC jest tylko informacja o napięciu wejściowym do zasilacza.

    12V, 0.3A
    <rs>

  • 3. Data: 2012-11-06 08:55:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr Rezmer" napisał:

> [...]
    > wymagana
    > do tego typu dysków? Na obudowie jest tylko informacja DC IN.

    Ja do takiego typu dysku z "Biedronki" (3,5" 1 TB) z powodzeniem stosuję
    zwykły zasilacz impulsowy 12 V/1,5 A, gdy nie chce mi się wypinać
    oryginalnego. O, coś takiego:
    http://www.skapiec.pl/img/614920-3075-1-zasilacz-12v
    -1_5a.html. Ale
    tylko dlatego, że akurat mam pod ręką. Do ciągłej pracy raczej bym kupił
    coś takiego
    http://www.skapiec.pl/img/614896-3075-1-zasilacz-12v
    -3a.html, może
    niekoniecznie na aż 3 A, 2 A starczy z zapasem.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-11-06 10:10:37
    Od: marsel <marcin@pl>

    > 12V, 0.3A

    Nie za mało? To niecałe 4W, są dyski 3,5 cala którym tyle wystarcza?

  • 5. Data: 2012-11-06 10:46:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości

    > Nie za mało? To niecałe 4W, są dyski 3,5 cala którym tyle wystarcza?

    Mój zasilacz do MyBooka (2TB) ma 12V 1,5A.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2012-11-06 11:02:47
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 06/11/2012 07:25, Piotr Rezmer wrote:
> [...]
    > tego typu dysków? Na obudowie jest tylko informacja DC IN.
    >
    > Na stronie WDC jest tylko informacja o napięciu wejściowym do zasilacza.

    Setki ofert na Ebay, jak chcesz mogę Ci sprawdzić w domu -mam taki dysk.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2012-11-06 12:43:10
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 06 Nov 2012 10:10:37 +0100, marsel <marcin@pl> wrote:

    >Nie za mało? To niecałe 4W, są dyski 3,5 cala którym tyle wystarcza?

    to dane z orginalnego zasilacza do mybooka 500GB, ktorego mam pod reka
    i zanim nie wyrwalem go z kontaktu, to dysk dzialal.
    ale w pdf z danymi technicznymi do mybookow (ale live) stoi jak wol:
    12V, 1,5A, 18W. widocznie te 0.3A jakos jednak wystarcza. <rs>

  • 8. Data: 2012-11-06 15:00:21
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Piotr Rezmer nabazgrał(a):

> [...]
    > typu dysków? Na obudowie jest tylko informacja DC IN.
    > Na stronie WDC jest tylko informacja o napięciu wejściowym do zasilacza.

    Dokładnie taki
    http://img845.imageshack.us/img845/2873/imag0814p.jp

  • 9. Data: 2012-11-07 01:14:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "rs" napisał:

> [...]
    > ale w pdf z danymi technicznymi do mybookow (ale live) stoi jak wol:
    >12V, 1,5A, 18W. widocznie te 0.3A jakos jednak wystarcza.

    Chyba po stronie "pierwotnej"...

    JoteR

  • 10. Data: 2012-11-07 03:02:41
    Od: rs <n...@n...spam.pl>