    From: Gienek <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Jaki tuner SAT z linuxem na pokładzie
    Date: Fri, 06 Nov 2009 14:17:28 +0100

    Witam. Zastanawiam się nad kupnem tunera SAT w miarę uniwersalnego. Z
    tego co zdążyłem się zorientować to najbardziej uniwersalne sprzęty są
    te z linuxem na pokładzie.

    O tutaj news:hc95ll$2hq$1@inews.gazeta.pl pytałem się o dreamboxa DM 800
    HD PVR Ma on jedną zasadniczą wadę. Nie posiada wejścia na moduły
    warunkowego dostępu. Niestety odbiorniki firmy Dream Multimedia mają
    jedną zasadniczą wadę. Te odbiorniki które mają wejście na modół CI nie
    obsługują telewizji HD. Wyjątkiem stanowi najnowszy produkt tej firmy
    ale jak dla mnie cena jest absurdalna i całkowicie nie do przyjęcia.

    W wyżej wymienionym przeze mnie wątku ktoś zaproponował zastanowienie
    się nad tunerem AB IPBOX 9000. Z tego co zdążyłem się zorientować to
    tuner ten posiada dwa wejścia na moduł CI i posiada przystępną cenę

    Czy do tego odbiornika jest dostępna taka sama ilość dodatkowego
    oprogramowania jak do dreamboxa? Czy pasują te same dodatki?