  • 1. Data: 2013-09-10 13:11:58
    Temat: Jaki tel. polecicie?
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Czesc!

    Mam pytanie odnośnie tel. - obecnie używam Nokia E52 i w sumie jestem dość
    zadowolony. Spełnia wiekszosc moich oczekiwan, aplikacje ktore musze miec
    mobilnie - mam. Moze nie wszystkie ale wiekszosc dziala itd.

    Mam za to problem z zasiegiem sieci - duzo podrozuje i od czasu do czasu
    jestem w miejscu gdzie gubi mi sie zasieg :-(

    Doczytalem ze lepsza antenke ma E51 - ale po co sie uwsteczniac?
    Pomyslalem nad czyms nowszym, bardziej rozbudowanym, sprawniejszym, ze
    stabilnym i szybkim OS'em. iPhone - za drogi ;-)

    Jakis smartfon na androidzie?
    To by mnie zadowolilo? Aplikacji duzo - tylko ktory trzyma ladnie zasieg?

    Moze cos ze stajni Blueberry? Tez sporo aplikacji...

    Zatem glownym kryterium bedzie:
    - rozbudowana antena
    - szybki i stabilny system

    Co mozecie doradzic?

    T.V.

  • 2. Data: 2013-09-10 13:55:45
    Temat: Re: Jaki tel. polecicie?
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2013-09-10 13:11, T.V. pisze:
> [...]
    > To by mnie zadowolilo? Aplikacji duzo - tylko ktory trzyma ladnie zasieg?
    >
    > Moze cos ze stajni Blueberry? Tez sporo aplikacji...

    LG 5 lub 7

  • 3. Data: 2013-09-10 14:41:27
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik T.V. napisał:
> [...]
    >
    > Jakis smartfon na androidzie?
    > To by mnie zadowolilo? Aplikacji duzo - tylko ktory trzyma ladnie zasieg?

    Tylk wiesz, nie jakis budzetowy kolo 1000 zł bo to badziew. Jak bylem po
    wymiance e52 na Smartdroida to tylko same problemy. No i zapomnij o tym,
    ze mogles ladowac nokie co tydzien. Teraz tak to nie dziala, raz
    dziennie to minimum. Czasem czesciej.

    > Moze cos ze stajni Blueberry? Tez sporo aplikacji...
    >
    > Zatem glownym kryterium bedzie:
    > - rozbudowana antena
    > - szybki i stabilny system
    >
    > Co mozecie doradzic?

    Tez szukam! :)

  • 4. Data: 2013-09-10 16:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@e...uk napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > LG 5 lub 7

    Ostatio jak przegladaęłm to super wydawał sie LG P880 Swift 4X HD ale ponoc
    juz go nie ma w ofertach (szukałem w PLAY)
    Ktos moze wie, dlaczego i czy jest szansa, ze wróci?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 5. Data: 2013-09-10 16:09:37
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl>

    Witam,

    Miałem różne Nokie od modelu 3210 ;-)
    Ostatnio E51, potem E52...

    iPhone nie chciałem bo już jeden jest w domu (4S).

    Myślałem, że nigdy się nie przesiądę na Androida ale mój wybór padł na
    Samsung Galaxy SIII Mini, głównie ze względu na małe wymiary.
    Jedynie czego mi brak to Nokia Maps (offline).

    Przy częstym używaniu telefonu do zadań "nietelefonicznych" trzeba ładować
    codziennie, a tak co 3 dni.

    Pozdrawiam,

    Paweł

  • 6. Data: 2013-09-10 16:43:04
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Myślałem, że nigdy się nie przesiądę na Androida ale mój wybór padł na
    > Samsung Galaxy SIII Mini, głównie ze względu na małe wymiary.
    > Jedynie czego mi brak to Nokia Maps (offline).

    są inne darmowe navigacje albo piraty

    > Przy częstym używaniu telefonu do zadań "nietelefonicznych" trzeba ładować
    > codziennie, a tak co 3 dni.

    niestety to prawda, ja przesiadłem się z E52 na samsung SI pozniej SII teraz
    SIII na SIV nie planuję,
    codziennie muszę ładować, cały czas mam włączone WiFI i dane 3g, czasami co
    2 dni.

    pozdrawiam
    AT