  • 1. Data: 2014-03-27 10:03:29
    Temat: Jaki ruter do neostrady?
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Jaki kupić ruter do neostrady rodzicom?

    Obecnie mają WAG120N - od 3 lat. Ale coraz czesciej sie wiesza i nie ma
    internetu. Techniczy Neostrady twierdza, ze nie ma winy po ich stronie.

    NAjlepiej chyba jakiś, gdzi emoglbym zainstalować alternatywny firmware.
    DD-WRT? /bo sie przyzwyczailem, a nie potrzebuje zbyt duzych mozliwosci
    konfiguracji, jedynie stabilnosc i bezobslugowosc/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-03-27 21:04:46
    Temat: Re: Jaki ruter do neostrady?
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    mr misio wrote:
> [...]
    > firmware. DD-WRT? /bo sie przyzwyczailem, a nie potrzebuje zbyt
    > duzych mozliwosci konfiguracji, jedynie stabilnosc i bezobslugowosc/

    jeżeli na tym wagu masz soft alternatywny to najpierw wpisz regułkę do
    automatyczniego restartu raz na dobę ( najlepiej w nocy) często pomaga
    na kolejne kilka lat

    jeffrey

  • 3. Data: 2014-03-27 21:18:03
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Jeffrey napisał:

    > jeżeli na tym wagu masz soft alternatywny to najpierw wpisz regułkę do
    > automatyczniego restartu raz na dobę ( najlepiej w nocy) często pomaga
    > na kolejne kilka lat

    wlasciwie nie wiem co tam jest, ale raczej oryginalny firmware...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-03-27 22:32:50
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-03-27 21:18, mr misio pisze:

    > wlasciwie nie wiem co tam jest, ale raczej oryginalny firmware...
    Raczej napewno nie openwrt/ddwrt, bo do nich nie ma (chyba?) możliwości
    obsługi zintegrowanego modemu adsl, jedynie routing eth-eth, ewentualnie
    3G z modemu na usb, lub adsl z zewnętrznego oddzielnego modemu (na usb
    lub eth i pppoe)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2014-03-27 23:05:04
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik BartekK napisał:

> [...]
    > obsługi zintegrowanego modemu adsl, jedynie routing eth-eth, ewentualnie
    > 3G z modemu na usb, lub adsl z zewnętrznego oddzielnego modemu (na usb

    Wlasnie doczytalem, ze z ADSL-ami i alternatywnymi firmware nie ma tak,
    jakbym chcial... :/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg