  • 11. Data: 2002-01-19 22:42:38
    Temat: Re: Jaki provider ?
    Od: "Dominik cigalski" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:919B771EC6L75H0090HK@213.173.201.162...

    > Chyba cos Ci sie pomylilo. Przy downstreamie 256 kb, upstream wynosi 64
    kbps.
    > Doplata do 128 kbps to jakies 30 zl miesiecznie....

    Dokladnie. No i ja wlasnie sobie doplacilem - bardzo korzystna
    jest ta doplata.

    Dominik

  • 12. Data: 2002-01-19 22:42:47
    Od: "Dominik cigalski" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub K. Boguslaw" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Smiga przez telie, ebona i nie tylko.

    No wlasnie, poprawka, teraz zauwazylem ze przez Telie
    tez smiga, jakos na poczatku chyba tak nie bylo, moze
    ostatnio cos zmienili.

    Do nasa.gov np. idzie przez ebone, tak samo do microsoft.com
    a do yahoo.com i altavisty przez telie.
    telie.

    Dominik

  • 13. Data: 2002-01-19 22:43:50
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    j...@k...net.pl (Jarek Hirny) wrote in <a2c14a$1va$5@agnus.eu.org>:

    >A fakt, przepraszam, w g?owie mi utkwi? podstawowy pakiet ACN. Niemniej,
    >nie sk?ama?em pisząc o konieczności dop?aty.
    >
    >PS: nie masz wpisu odnośnie kodowania polskich literek, przez co kaszanisz
    >je w cytatach.

    Tak, wiem, jestem niereformowalny. Nie uzywalem nigdy pliterek w poczcie i
    na newsach, wiec nie zwracam na to wiekszej uwagi.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 14. Data: 2002-01-20 12:23:46
    Od: "Piotr M. \"Pierzak\"" <p...@m...pl>

    : Przegl?daj?c oferty dochodzę jednak do wniosku że np. takie SDI wypada
    : lepiej nić każdy wariant w ACN (aster city),

    No i nawet przy najnizszym pakiecie acn bije na glowe sdi :-/

    : Dzięki
    --
    Regards Piotr M. "Pierzak" studiocrew
    http://www.melanz.org mailto:p...@m...org

  • 15. Data: 2002-01-20 12:23:52
    Od: _...@p...pl (Andrzej Bursztynski)

    Wojciech Skrzypinski wrote:

    > Tak, wiem, jestem niereformowalny. Nie uzywalem nigdy pliterek w poczcie i
    > na newsach, wiec nie zwracam na to wiekszej uwagi.

    No to dorób sobie filtr zamieniający wszystkie pliterki na odpowiedniki ASCI
    przez szacunek dla pozostałych.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 16. Data: 2002-01-20 17:27:15
    Od: Jarek Hirny <j...@k...net.pl>

    I stało się tak, że Piotr M. "Pierzak" napisał(a):

    >: Przegl?daj?c oferty dochodzę jednak do wniosku że np. takie SDI wypada
    >: lepiej nić każdy wariant w ACN (aster city),
    >
    > No i nawet przy najnizszym pakiecie acn bije na glowe sdi :-/

    Jasne. Szczególnie pod względem dostępności w .pl. I szczególnie dla ludzi,
    którzy potrzebują szybkiego uploadu.

    --
    Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666
    ___________________

  • 17. Data: 2002-01-22 23:11:12
    Od: "Piotr M. \"Pierzak\"" <p...@m...pl>

    : I szczególnie dla ludzi,
    : którzy potrzebują szybkiego uploadu.

    Dlatego ja nie uploaduje z domu ;-)
    UL jest przyciety zeby warezow niestawiali zapewne (a i tak stawiaja na
    32kbps - lol) Zwykelmu klikaczowi sadze ze starczy.

  • 18. Data: 2002-01-23 11:36:20
    Od: Jarek Hirny <j...@k...net.pl>

    I stało się tak, że Piotr M. "Pierzak" napisał(a):

    > Dlatego ja nie uploaduje z domu ;-)
    > UL jest przyciety zeby warezow niestawiali zapewne (a i tak stawiaja na
    > 32kbps - lol) Zwykelmu klikaczowi sadze ze starczy.

    Co nie zmienia faktu, iż w niektórych sytuacjach SDI bije ACN na głowę. No,
    chyba że wysoki upload potrzebny jest IYO li tylko do warezów, ale wtedy
    chyba nie mamy o czym rozmawiać.

  • 19. Data: 2002-01-23 22:49:18
    Od: "Piotr M. \"Pierzak\"" <p...@m...pl>

[...]

    Sprzeczac sie niebede ;)

  • 20. Data: 2002-01-26 18:48:44
    Od: "Piotr Heine" <p...@a...net>

    A Ty Pierzak pracujesz w astercity? Bo tak Chwalisz..... Poczytaj sobie
    ostatnie wątki na astercity.ftp prawie wszyscy chcą przejsc do chello bo tak
    kiepsko w asterze dziala siec... ostatniow asterze jest tak ustawione ze
    przy uploadzie ponad 2.5kB download spada do 3kB..... tak wiec SDI jest o
    wiele lepsze