  • 1. Data: 2010-07-22 08:23:38
    Temat: Jaki olej do Octavi I ?
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    Witam

    Pacjentk(a) to Octavia I z 2004 roku, 1.9 TDI 90 KM, przebieg 155 kkm
    (sadze, ze autentyk). Jaki olej do tego silnika zalac ? Wygooglalem, ze
    dobry medzie Mobil 10W40 ale moze ktos jezdzi tym autem dluzej i cos
    moze doradzic ?

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2010-07-22 08:47:41
    Temat: Re: Jaki olej do Octavi I ?
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-07-22 08:23, Xiant pisze:
> [...]
    > (sadze, ze autentyk). Jaki olej do tego silnika zalac ? Wygooglalem, ze
    > dobry medzie Mobil 10W40 ale moze ktos jezdzi tym autem dluzej i cos

    Każdy spełniający normę VW 505.00

    Więcej poczytaj tu:
    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50009

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 3. Data: 2010-07-22 12:41:01
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:i28pif$qtf$1@usenet.news.interia.pl...

    > Każdy spełniający normę VW 505.00

> [...]

    po co tyle kasy na mobil, kup sobie olej Organika 10w/40 za 46zł 4litry
    jest dostępny http://sklep.organika.com.pl/index_sklep.php

    P.

  • 4. Data: 2010-07-22 12:47:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Xiant pisze:
    > Jaki olej do tego silnika zalac ? Wygooglalem, ze
    > dobry medzie Mobil 10W40 ale moze ktos jezdzi tym autem dluzej i cos
    > moze doradzic ?

    Ja tam leje do TDI 290tyś przebiegu ale pewnie kręcony 5W40 turbo i
    silnik ma się bardzo dobrze. Więc jak masz taki niewielki przebieg
    zalewaj syntetyk.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-07-22 20:40:10
    Od: Paweł Dąbrowski <p...@v...pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    > (sadze, ze autentyk). Jaki olej do tego silnika zalac ? Wygooglalem,
    > ze dobry medzie Mobil 10W40 ale moze ktos jezdzi tym autem dluzej i

    Moja(taki sam silnik) jeździ na Mobil1 0W-40 Turbi Diesel. Taki od
    początku zalewali w serwisie.
    Teraz na liczniku jest 440000km.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2010-07-24 15:41:49
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 22.7.2010, Xiant napisał(a):

> [...]
    > (sadze, ze autentyk). Jaki olej do tego silnika zalac ? Wygooglalem, ze
    > dobry medzie Mobil 10W40 ale moze ktos jezdzi tym autem dluzej i cos

    Jakbyś zapytał na octaviaclub.pl to byś dostał radę - jak olej to tylko
    Motul. ;D
    Ja do O1 o podobnym przebiegu leję Castrol Magnatec 10W40 - zarówno silnik
    jak i turbina mają się dobrze.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/