    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Jaki kupić wibrator? Nie, nie TEN :-)
    Date: Mon, 11 Jan 2016 11:39:04 +0100

    Elo

    W telefonie, jak to bywa, mam wibrator. Jednakże jego siła jest dla
    mnie za mała. W hałaśliwym środowisku lub/i w czasie poruszania się,
    zupełnie nie czuć, że zadziałał. Nawet jak telefon mam w kieszeni
    luźnych spodni lub luźnej koszuli.

    Czy są jakieś typy takich wibratorków do telefonu, które są
    mocniejsze, głośniejsze od standardowych? Lub jak przerobić
    wbudowany? Ale tak, żeby mi PCB nie zaczęło pękać, jak zacznie
    działać ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1